Navnet sitt.

Veslepus86

Forumet er livet
VIP
Kan de minste si navnet sitt?

Her har vi ikke hørt hun si navnet sitt enda. Når vi prøver å få henne til å si det, peker hun på seg selv, smiler og ler. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja det gjør hun.

Sagt det en god stund. Var bare "Milla" i starten, mengde siste to mnd har hun sagt det riktig.
Sier storebror sitt riktig og.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ja det gjør hun.

Sagt det en god stund. Var bare "Milla" i starten, mengde siste to mnd har hun sagt det riktig.
Sier storebror sitt riktig og.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Så gromt. :)

Hun sier mange navn. Ikke alle helt riktig, men vi skjønner hvem hun mener. Vi sier alltid riktig navn, så får heller hun si det hun vil helt til hun klarer å få det riktig. Vi har ikke øvd på at hun sier navnet sitt heller.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, heele tiden :p


Storebror - juni 12 <3
Lillebror - juni 14 <3
 
ja hun kan det og sier det men ofte går det i meg meg meg :p

før sa hun mina :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Nei, det gjør han ikke:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Nei sitt eget klarer han ikke....Men kan navnet på flere i bhg, noen helt andre delvis:)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Så gromt. :)

Hun sier mange navn. Ikke alle helt riktig, men vi skjønner hvem hun mener. Vi sier alltid riktig navn, så får heller hun si det hun vil helt til hun klarer å få det riktig. Vi har ikke øvd på at hun sier navnet sitt heller.


Sent from my iPhone using BV Forum
Trenger ikke ha så fokus på det nei, det kommer jo etterhvert :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Nei, Arvin klarer ikke si navnet sitt ennå, og han kaller lillebroren for gla gl ( han heter Aran) :p



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei sier det ikke selv, men hvis vi sier navnet hans til han sier han "det er jeg" :) Har blitt veldig flink til å skjønne hvor han skal bruke jeg og meg da, f.eks. hvis vi skal se på han er det "se på meg mamma/pappa", hvis han vil ha hjelp er det "hjelpe meg". Tror han syns det er litt vanskelig å si navnet sitt.
 
Ho sier sije om både seg selv og søstera. Ho har et lit vanskelig navn å uttale, så tar nok litt tid. Men ho sier navnet på alle på gruppa si og pappaen. Med kj- lyden helt riktig.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja hun peker på seg selv og sier navnet sitt og etternavn, hehe :)

Sent from my ZTE BLADE III using BV Forum mobile app
 
Nopp :p De vet navnene sine og peker om vi spør, men har aldri hørt dem si sine egne navn. Har vel aldri spurt dem heller når jeg tenker meg om :rolleyes:
 
Sier majia.. sliter med bokstaven r

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp