SKRAVLETRÅD ❤

Spurte i et annet innlegg om menssmerter og vet det er vanlig tidlig i svangerskapet. Er det vanlig med ryggsmerter også? Har så vondt i ryggen og ned i bekkenet... Ikke kjempesmerter men ganske vondt. Kan ikke husker det fra tidligere svangerskap...
 
Spurte i et annet innlegg om menssmerter og vet det er vanlig tidlig i svangerskapet. Er det vanlig med ryggsmerter også? Har så vondt i ryggen og ned i bekkenet... Ikke kjempesmerter men ganske vondt. Kan ikke husker det fra tidligere svangerskap...

Det er normalt, men være obs i forhold til en mulig bekkenløsning!!
Jeg hadde det forrige gang, men jeg var ikke klar over det før etterpå, fordi legen ikke hørte på meg og tolket symptomene.
 
Mannen drakk opp eplejuicen min tidligere idag, fant jeg ut når jeg laget meg mat nettopp... han måtte ut å kjøpe ny :D

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen
Leeeer !!!

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3
 
Det er normalt, men være obs i forhold til en mulig bekkenløsning!!
Jeg hadde det forrige gang, men jeg var ikke klar over det før etterpå, fordi legen ikke hørte på meg og tolket symptomene.


Ja skal være obs på det. Har 3 barn fra før og har ikke slitt med bekkenet i noen av de svangerskapene. Vet liksom ikke om det er menssmertene som gir utslag i ryggen også. Men er så tidlig enda så får bare se an :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mannen drakk opp eplejuicen min tidligere idag, fant jeg ut når jeg laget meg mat nettopp... han måtte ut å kjøpe ny :D

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen


Haha stakkars mannfolk! De må jobbe tidlig :p Her har jeg kastet opp så mye idag så er så sliten. Så ligger på sofaen og får massasje fordi han synes synd på meg :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Trøttende å sitte her på natt, siste nattevakten denne perioden før dagvakt mandag! :)
 
Jeg tok ny test idag :) ser ut som HCG stiger :)
Første bilde er fra mandag
Andre bilde er fra idag :)
ImageUploadedByBV Forum1398551991.932374.jpg
ImageUploadedByBV Forum1398552041.017321.jpg

Herlig følelse




❤️venter mitt første ❤️
 
Får bare negative tester enda.. Håper på positiv test i stedet for mensen i uka som kommer! ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Får bare negative tester enda.. Håper på positiv test i stedet for mensen i uka som kommer! ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Lykke til :D


❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
 
Back
Topp