SKRAVLETRÅD ❤

God morn :) hipp hurra! Det er sol og jeg er fortsatt gravid. 12 dpo. Tar den siste testen på ikm i over i morgen :)ImageUploadedByBV Forum1398319081.687211.jpg


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
 
Jeg har tenkt på en ting, skal vi prøve å lage en terminliste? Hvis vi skal ha skjult forum her må vi ha 3000 innlegg og vi må ha en terminliste. Noen som vil ha ansvaret for terminlisten? Vi kan jo også lage en tråd med sånn lek for å få opp innleggene litt raskere her inne. For eksempel "Hvilket ord tenker du på når jeg sier..."
Hva tenker dere?


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
 
Jeg har tenkt på en ting, skal vi prøve å lage en terminliste? Hvis vi skal ha skjult forum her må vi ha 3000 innlegg og vi må ha en terminliste. Noen som vil ha ansvaret for terminlisten? Vi kan jo også lage en tråd med sånn lek for å få opp innleggene litt raskere her inne. For eksempel "Hvilket ord tenker du på når jeg sier..."
Hva tenker dere?


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Vi må nok bli litt mer aktiv her for å få 3000 innlegg :)


❤️venter mitt første ❤️
 
Jeg har tenkt på en ting, skal vi prøve å lage en terminliste? Hvis vi skal ha skjult forum her må vi ha 3000 innlegg og vi må ha en terminliste. Noen som vil ha ansvaret for terminlisten? Vi kan jo også lage en tråd med sånn lek for å få opp innleggene litt raskere her inne. For eksempel "Hvilket ord tenker du på når jeg sier..."
Hva tenker dere?


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤


Kan se på terminliste senere, nå er jeg på vei for å hente storesøster i bhg :p

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
 
Skriver her med dere jeg. Syns streken i dag var veeeldig svak og har ikke helt troa. Men mannen som er sykepleier og tar strimmeltester hver dag er overbevist!
Håper ikke jeg blir skuffet i morgen når jeg tar ny test.
 
Skriver her med dere jeg. Syns streken i dag var veeeldig svak og har ikke helt troa. Men mannen som er sykepleier og tar strimmeltester hver dag er overbevist!
Håper ikke jeg blir skuffet i morgen når jeg tar ny test.

Kommer til å bli sterkere imorro :)


❤️venter mitt første ❤️
 
Skriver her med dere jeg. Syns streken i dag var veeeldig svak og har ikke helt troa. Men mannen som er sykepleier og tar strimmeltester hver dag er overbevist!
Håper ikke jeg blir skuffet i morgen når jeg tar ny test.


Min første var like svak ;)
Ta en ny om et par dager å se.. eventuelt kan du ta en digital på ikm eller et par dager etter :)

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
 
Du får jo ganske tette! Så kjekt :)
Håper jeg også er gravid. Skal ta test på søndag. Har en gutt født i oktober 13 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, blir 1 år og 6 mnd mellom. Om du er gravid nå blir dine enda tettere :D krysser fingrene for deg :D


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
 
Er det sånn at det er nye regler for hvor lenge man er gravid? Da jeg var gravid sist regnet alle 40+2, men mener å ha hørt at man skal regne 40+3 nå? noen som vet? Også lurer jeg på hva jeg skal gå ut i fra, jeg hadde første dag mens 25. Mars og det gir meg en termin 2. Januar om jeg regner 40+2, men jeg hadde eggløsning på syklusdag 20, altså veldig sent! Dette gir meg termin 6. Januar og jeg mener det er det som blir riktig. Hva tenker dere?


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
 
Regnet 40+2 (obgynlegene som tok ks mitt regnet 40+0) forrige gang hos meg og.. første dag i siste mens var 27.mars, hadde el på syklusdag 15, babyverden gir meg termin 3.januar og det stemmer jo på meg.. legen regner vel utelukkende 40+2/3 uavhengig av hvilken syklusdag du har el på.. eneste sikre blir jo oul som virker uendelig lenge til :p noen av oss vil bli flyttet frem/tilbake på oul likevel ;)

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
 
Back
Topp