SKRAVLETRÅD ❤

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Jeg tenkte jeg kunne prøve å gjøre det litt hjemmekoselig her, derfor lager jeg en skravletråd. Her kan vi skravle så mye vi gidder:D Husk at vi kan søke om skjult forum så fort vi har 3000 innlegg tilsammen på hele januar 2015. :D
 
Last edited:
Idag merket jeg skikkelig strekking i magen når jeg leverte storesøster i bhg.. Jeg må gå 15 min, og hovedsak nedover, hjemover strakk det ingenting :p
Vi får besøk av takstmann idag, vi skal selge og flytte i løpet av sommeren.. Nå når nr 2 kommer så kan det være greit med hus :p

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
 
Idag merket jeg skikkelig strekking i magen når jeg leverte storesøster i bhg.. Jeg må gå 15 min, og hovedsak nedover, hjemover strakk det ingenting :p
Vi får besøk av takstmann idag, vi skal selge og flytte i løpet av sommeren.. Nå når nr 2 kommer så kan det være greit med hus :p

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
Strekking er gode tegn;) spennende med kjøp og salg. Lykke til:)
 
Sånne "smerter" har jeg hatt det siste døgnet også. Det deler seg og gror seg skikkelig fast nedi der nå, så dette er jammen supert :)


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
 
Så bra, vi trenger å skravle litt :) jeg er så varm i tider, helt utrolig , kroppstemperaturen er veldig høy



❤️venter mitt første ❤️
 
Jeg spurte jentene i tempetråden om man kunne kjenne at man ble varm og fikk nei til svar, men jeg har virkelig vært varmer i det siste, og ikke bare fordi været er bedre. Er varm på natta også:D


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
 
Jeg spurte jentene i tempetråden om man kunne kjenne at man ble varm og fikk nei til svar, men jeg har virkelig vært varmer i det siste, og ikke bare fordi været er bedre. Er varm på natta også:D


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤


Samma her. Blir veldig varm til tider, plutselig blir jeg iskaldt??? !!! Merkelig greier

Tenker å kjøpe en test idag for å se om d blir sterkere resultat idag! Funker d?


❤️venter mitt første ❤️
 
Samma her. Blir veldig varm til tider, plutselig blir jeg iskaldt??? !!! Merkelig greier

Tenker å kjøpe en test idag for å se om d blir sterkere resultat idag! Funker d?


❤️venter mitt første ❤️
Hvis jeg først har fått positiv test, tar jeg aldri etter ikm. Jeg har så mange eksempler på folk som har blitt unødvendig fortvilet fordi testene kan inneholde litt forskjellig fargestoff og sånn. Jeg har ikm til lørdag og har to billigtester igjen, så jeg tar kanskje en i morgen og en på lørdag og da tar jeg ikke fler før evt legen ønsker at jeg gjør det.
Skulle jeg kjøpt noe ville jeg kjøpt en digital, ikke med strek.
Jeg har allerede tatt en digital, så jeg er sikker :D hipp hurra for oss :)



❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
 
Last edited:
Jeg har maaaaange billigtester igjen, jeg skal teste de opp :p
Kommer sikkert til å kjøpe en digital en neste uke, med ukeindikator just for fun :p

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
 
Hvis jeg først har fått positiv test, tar jeg aldri etter ikm. Jeg har så mange eksempler på folk som har blitt unødvendig fortvilet fordi testene kan inneholde litt forskjellig fargestoff og sånn. Jeg har ikm til lørdag og har to billigtester igjen, så jeg tar kanskje en i morgen og en på lørdag og da tar jeg ikke fler før evt legen ønsker at jeg gjør det.
Skulle jeg kjøpt noe ville jeg kjøpt en digital, ikke med strek.
Jeg har allerede tatt en digital, så jeg er sikker :D hipp hurra for oss :)



❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤


Tok en digital ista d var positiv og viser fortsatt uke 1-2 :) skal ta blodprøve på mandag og torsdag :)
ImageUploadedByBV Forum1398263002.620058.jpg


❤️venter mitt første ❤️
 
Jeg ser once upon a time og strikker babyteppe :p vet ikke helt om det er til eget bruk enda, det får tiden vise..

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
 
Jeg ser once upon a time og strikker babyteppe :p vet ikke helt om det er til eget bruk enda, det får tiden vise..

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen


D er d helt sikkert :) legge ut bilde når d er ferdig jeg er ikke noe flink med håndarbeid, kjøpte faktisk babyteppe idag :p


❤️venter mitt første ❤️
 
Hvis dette blir ferdig fort nok så blir det nok gitt bort, til en av mine venninner som snart venter en gutt ;)
Hvis ikke jeg blir ferdig med det så får jeg bruke det selv :p

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
 
Har dere forresten noen tanker/følelser om kjønn?

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
 
Jeg har følelse av en jente ❤️ men er ikke så kvalm. Har hørt at de som venter jente kaster opp mye og blir veldig oppblåst (siden jenta stjeler morens skjønnhet) jeg er bare veldig varm, eneste er at jeg har veldig kalde føtter... Då vet ik enda


❤️venter mitt første ❤️
 
Var kvalm fra uke 7 til 17 med storesøster, men kastet aldri opp. Var vanvittig trøtt og veldig mye varmere enn vanlig. Jeg er alltid kald på beina, men det var ikke så ille når jeg gikk gravid. Humøret ble bedre, gravidhormoner gjør meg snill og søt :p
Til nå har jeg hatt følelse av gutt, men er blitt litt usikker.. Kinesisk fødselshoroskop sier jente :p det stemte forrige gang..

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
 
Var kvalm fra uke 7 til 17 med storesøster, men kastet aldri opp. Var vanvittig trøtt og veldig mye varmere enn vanlig. Jeg er alltid kald på beina, men det var ikke så ille når jeg gikk gravid. Humøret ble bedre, gravidhormoner gjør meg snill og søt :p
Til nå har jeg hatt følelse av gutt, men er blitt litt usikker.. Kinesisk fødselshoroskop sier jente :p det stemte forrige gang..

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen



Så artig :) gleder meg til UL uke 18 :)


❤️venter mitt første ❤️
 
Natta jenter :D


❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤
 
Back
Topp