Chumas dagbok - Et mirakel på vei til verden

Så fantastiske nyheter!:) Krysser alt jeg har for at det holder seg sånn heelt til september!♥♥♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
❤❤❤❤

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Å, så deilig oppdatering!
 
Åh nå fikk jeg gåsehud over hele meg❤️❤️❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fantastisk <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Så utrolig fine ord:):love7 å så utrolig fine nyheter.:) Følger med deg:gen014
 
Herlighet så godt å høre! Dette skal gå bra!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så godt å hør :) Gratulerer med over 17 uka å fortsatt god påske :)
 
Fantastiske nyheter :) Håper du nyter påsken med familie og venner :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
For en fantastisk oppdatering fra deg på fredag, Chuma! Hurra for deg og den lille spiren i magen! Dette går veien og vi er mange som følger med deg. Ha en fortsatt god påske, snart siste fridag. Nyt solskinn og varme. Jeg tror solen skinner for deg og den lille! :)
 
Ønsker deg masse lykke til:) Har følgt med deg i maaange år her inne og unner deg so inderleg å få gjennomføre dette svangerskapet:)
 
Alt går helt fint nå - ingen grunn til å tro at ikke dette skal ende godt! Har null bekymringer om dette nå! :)

Skulderen og armen derimot blir bare verre og verre, så nå skal jeg ringe og få meg en legetime. Har så mye smerter nå at jeg ikke får til noe lenger. Det vil si, jeg har funksjon i armen, men det gjør veldig vondt, og nå føler jeg at jeg henger etter i alt jeg skulle hatt gjort, og hverdagen går ikke lenger. Er vant til muskel og leddsmerter, det har jeg hatt i åresvis pga scoliose i ryggen, men dette er noe annet og mer, for slike smerter har jeg aldri opplevd før. I går sa jeg til mannen min at jeg heller tar et par fødsler på rappen istedet for dette her! :)

Men bortsett fra det har vi hatt en fin påske! Masse familietid, masse turer i skog og mark og i går hadde vi en laaang tur på vannet. Vi bor rett ved et vann og har strandlinje på tomta, så vi bruker mye tid i båt eller kano, og ute i naturen ellers. William var til og med ute i fjorden og vasset i helgen - heldigvis kom han ikke lenger enn til leggene før han måtte gi seg! Deilig med så supert påskevær! Håper dere andre har kost dere også! :)

bilde.jpg
 
Håper du kan få litt hjelp mot skulder- og armsmertene, Chuma! Uholdbart å gå på denne måten og det finnes garantert hjelp på en eller annen måte. Riktig god bedring!

Herlige William som den stolte båtfører. Ser fantastisk ut! Godt at du ikke er bekymret for svangerskapet. Som du selv sier, alt går bra nå og da er det ingen grunn til å bekymre seg. Slik vil vi har det i fortsettelsen også, ja. Ha en fin uke i solskinnet! :)
 
Hei Chuma! Vet du, jeg kom tilfeldig over denne dagboken din, og måtte bare legge igjen et aldri så lite spor. Jeg ble så innmari grepet av din og Mikaels historie, husker jeg gråt og gråt og gråt da den vesle skatten din ikke fikk møte livet..
Og nå måtte jeg si at jeg ble helt boblende glad for å lese om den nye lille du bærer på, som det går kjempebra med! SÅ fantastisk, Chuma! <3 <3 <3 Ønsker deg og den lille et finfint svangerskap, og kommer nok til å følge litt med dere her inne :)
 
Fantastisk <3

Dette lille mirakelet må vere ein gave frå lille Michael til mammaen og pappaen sin som takk for eit dei elska han så høgt, men som likevel måtte forlate denne jord så alt for tidlig..
Klem <3
 
Fantastisk <3

Dette lille mirakelet må vere ein gave frå lille Michael til mammaen og pappaen sin som takk for eit dei elska han så høgt, men som likevel måtte forlate denne jord så alt for tidlig..
Klem <3

Det var en koselig måte å se det på! Jeg har slitt litt med en slags "dårlig samvittighet" overfor Mikael fordi denne nye babyen nå får alle de sjansene som han ikke fikk. Vanskelig å forklare, det er jo ikke noe rasjonelt ved det i det hele tatt. Denne babyen skal få livets gave, mens Mikael ble frarøvet det. Det føles feil på alle måter - samtidig så er det jo slik livet er, man må bare akseptere det og ikke prøve å dra inn begreper som "rettferdighet", for det kan ikke brukes om slike ting.
Denne babyen kan aldri erstatte ham vi mistet, men han vil fylle det store tomrommet han etterlot seg. Jeg lovte Mikael, mens han ennå levde, at vi aldri skulle glemme ham, og jeg har lurt på om denne ny babyen vil få minnet hans til å blekne. Men det blir kanskje ikke slik i det hele tatt. Et mammas hjerte utvider seg for hvert nye barn for å romme kjærligheten til dem alle, det er ikke slik at det blir mindre på hver om det kommer fler.

Jeg får ta lærdom av William, og hans barnlige og ukompliserte måte å se tingene på. For ham blir dette lillebror nummer to (han snakker altid om ham som en gutt!). Den ene kan vi kun besøke på kirkegården, den andre skal få bo hjemme hos oss. I påsken malte vi påskeegg, og William lagde et til hver til alle i familien. Det ble et rosa egg til meg, og fire lyseblå! I hans øyne vil Mikael alltid være en del av familien, og det er rørende, sårt, men aller mest godt, at han klarer å se så naturlig på det og alltid har et rom for ham i hjertet sitt.
 
Back
Topp