jobber mannen din?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Eks-mannen jobbet deltid og studerte deltid da vi var gift.
Han måtte begynne å jobbe heltid når vi skilte oss.
Tok ham noen år, men nå tjener han mer enn meg - ikke enormt mye, men noe.

Jobber i treindustrien fullt, men tjener nok mindre enn meg enda han jobber skift :( dårlig betalt jobb..

Her er han desverre arbeidsledig for øyeblikket ;/

Mannen jobber fullt og tjener definitivt mest. Nå håper vi han får oppgradere stillingen sin, slik at jeg kan jobbe slik jeg vil etter permisjonen.

Han jobber som verkstedmester...og det er jeg som tjener mest:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

han jobber fulltid, som leading project engineer i eft amerikansk selskap, tjener veldig mye mer enn meg.

Elektriker og tjener mest siden jeg er student;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Han er Rørlegger jobbar allt før mye. Han tjænar bedre akurat nå.

Han er tavlemontør og tjener mer enn meg siden jeg ikke jobber fullt!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Han er kundemottaker hos et bilfirma, og tjener mer enn meg for øyeblikket. Jeg er under utdanning og jobber vedsiden av. Håper å ta han igjen om noen år :)

Han jobber ja og tjener over dobbelt så mye som meg. Jeg jobber 75% og han 130%:P Men deler alle utgifter 50/50!

Sent from my iPhone using BV Forum

Er arbeidsledig for øyeblikket der han holder på å tar kurs for å komme seg ut på sjøen (offshore) som maskinist.
Er akkurat ferdig med videreutdanning, så vil tro lønnen kommer til å være ganske lik min til å begynne med kanskje..

Han er utdannet geolog og jobber som brønnleder i et oljeselskap. Tjener min lønn *3 ca. Så en del mer kan man si:P

Han er daglig leder på hotell og tjener en del mer en meg, men jobber også døgnet rundt da :)

Han jobber i noe datakommunikasjonsgreier, og tjener ca dobbelt så mye som meg, nå som jeg jobber 80%. Håper på å få litt mer etter lønnsforhandlingene også :)

Back
Topp