Har partneren kjent liv utenpå?

Venterguttiseptember14

Betatt av forumet
samboeren er så giret at han skal kjenne hver gang, men blir litt skufft over at han ikke skjenner noe enda. I går kveld da vi skulle legge oss begynner lille gutt og bevege seg mye og i går kjente liv for første gang :) han sovnet til og med med hånden på magen min <3 var akkuratt 19+0 i går :)

Hvordan langt var dere på vei når samboeren kjente liv, og hvordan reagerte han ?? :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her kjente kjæresten det for første gang på Fredag, da syns han det var litt rart :p også kjente han det kjempe godt igår! Tror fortsatt ikke han syns det er sånn WOW, virker nok litt urealistisk at det er dattern hans som driver å hilser på han :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her kjente kjæresten det for første gang på Fredag, da syns han det var litt rart :p også kjente han det kjempe godt igår! Tror fortsatt ikke han syns det er sånn WOW, virker nok litt urealistisk at det er dattern hans som driver å hilser på han :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Så spennende da :) kanskje han vill kjenne det mer da om noen dager :) :) hvor langt er du på vei ?? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har sambo kunne kjent det i ca 2uker alt. Er nå 19+4, og ser magen danser når lille tumler rundt :D Første gangen lurte han nok litt på hva han skulle "kjenne" etter ;p

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Her har sambo kunne kjent det i ca 2uker alt. Er nå 19+4, og ser magen danser når lille tumler rundt :D Første gangen lurte han nok litt på hva han skulle "kjenne" etter ;p

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Oi så spennende :) er du førstegangs? Gleder meg til det skjer me meg :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har bare såvidt kjent det selv, og langt fra hver dag. Kjenner ikke så mye liv enda selv om jeg er 21 uker og andregangs. Så må nok bare smøre oss med tålmodighet. Tok lang tid før jeg kjente liv sist også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi så spennende :) er du førstegangs? Gleder meg til det skjer me meg :) :)


Sent from my iPhone using BV Forum
:) er førstegangs ja! Har selv kjent liv siden ca uke 15, men var vell ikke helt sikker før etter noen dager! Men har kjent liv daglig siden, og det blir bare sterkere og sterkere :) veldig koselig! Men enkelte ganger litt slitsomt også ;p haha..

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Her var det jordmor som fikk kjenne liv utenpå første gang - mini protesterte heftig mot å måle hjertelyd og dultet til jordmor! Uke 15, hun trodde nesten ikke det var sant, men det både kjentes og hørtes. Etter det har Papsen kjent dulting bortimot hver dag. ❤️


Sent from my iPad using BV Forum
 
Sambo har kjent i tre uker, er veldig kry her altså! Er 20+5 nå :) også blir lillegutt av og til veldig vill når sambo legger hodet på magen og prater til han :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Så spennende at det er så mange som kjenner liv :) har kjent liv i magen siden rundt 14 uker. Men det har vert bobler det er nå de 2 siste ukene det har vert spark :) kjenner det daglig mange ganger til dagen så det er vell ikke lenge til at det blir mer tydelig for samboer :) han har så lyst å kjenne liv. Når han kommer hjem kysser han meg på skinnet og så kysser han meg på magen og sier nå har pappa kommet hjem :) synes det er så søtt :) i mens dette skjer hopper hunden rundt "hva me meg da, jeg vill også ha kos" og får kos til slutt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, et par ganger. Moro det første gangen, gidder ikke si fra hver gang gutten sparker kraftig nok da. Blir oj høyere etter hvert når man virkelig kjenner og ser det. Da skal storebror få kjenne og


Gutt 11
Gutt aug/sept 14
 
Her er det så vidt jeg har merket noe selv, og jeg er 21 uker. Kjenner ikke daglig. Så er nok en stund til det kjennes utenpå vil jeg tro. Er førstegangs.
 
Ja han har kjent det i ca 1 1/2 uke nå :) kjempe koselig att vi kan få nyte det begge to :) er 20+0 idag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har han kjent siden uke 18 iallefall.. Min lille gutt hoppet rett over dette boblestadiet og rett på tydelige spark.. Sambo synes fortsatt det er stas virker det som siden han legger hånda på magen min hver kveld når vi legger oss. Men regner jo med at det går over litt etterhvert. Er førstegangs så er mange som ikke trodde noe på det når jeg sa jeg kjente det i uke 17 men det var ikke til å ta feil av. På OUL så vi en svært aktiv liten krabat så stemte det at det var han jeg kjente. Er 21+1 i dag og er foreløpig hyggelig å kjenne han daglig. Men så sterk som han er nå ser jeg for meg at det kan bli litt plagsomt med tiden.

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app
 
Her har ikke samboer fått kjenne noe enda, men håper det skjer snart :)
I uke 14 var det første gang jeg begynte å kjenne noe, men de to siste ukene har jeg kjent liv daglig <3
Verdens beste følelse!!! Er førstegangs.
 
Så koselig :) Her kjente samboeren min det når jeg var 20+5.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp