Hvem er igjen her da? Presentasjonstråd :)

Kan ikke huske sist jeg svarte eller postet noe her. Så da er det på tide å bli litt aktiv igjen. Har en jente født i april 2008.
 
Gutten min er født 18.12.08, venter en søster eller bror 12.10.14 :)
 
Er ikke aktiv her på 2008 nå, men har en gutt født i mai 2008, så var "en del av" maiforumet den gangen :)

Har også en gutt født i 2005 og venter barn nr 3 i oktober :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dårlig med aktivitet her om dagen ;-) har en gutt født desember 08 :-D og en gutt til født desember 11 :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Er ikke aktiv her på 2008 nå, men har en gutt født i mai 2008, så var "en del av" maiforumet den gangen :)

Har også en gutt født i 2005 og venter barn nr 3 i oktober :)


Sent from my iPhone using BV Forum


Jeg var selv på mai 2008 :) Husker dessverre ikke helt hva jeg kalte meg den gang :) men er en del jeg "husker" fra den tiden :)

Gutt 2008
Gutt 10/2012

og er nå prøver :cool:
 
Jeg er her igjen, hvem hadde trodd! :) Dattera mi er nå 6 1/2 år, født 2. oktober 2008, 6 uker før termin. :) Nå er jeg gravid igjen med termin 24. august.
 
Har en jente født september 2008. Har ikke vært aktiv, men hun har akkurat fått en lillesøster og da er jeg innom forum av og til:happy:
 
jente juli 2008
 
Har ikke vært her inne på mange år! kan ikke en gang huske hvorfor jeg har den fine avataren :)
Har en januar 2008 jente og i ettertid har det kommet til en bonus fra august 2007.
 
Jeg har en gutt som ble født på julaften 08, han har blitt storebror til en liten gutt som kom i -15 og nå venter vi en liten en i juni -17 :-D <3
 
Dårlig med aktivitet her om dagen ;-) har en gutt født desember 08 :-D og en gutt til født desember 11 :)

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Vel, da er man blitt noe mer aktiv om ikke her, jenta vår kom september i år :)
 
Back
Topp