Happy humping <3Endelig, da har jeg positiv EL-test
Nå håper jeg bare migrenen forsvinner før vi skal legge oss
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Happy humping <3Endelig, da har jeg positiv EL-test
Nå håper jeg bare migrenen forsvinner før vi skal legge oss
Kan være som menssmerter, verk i eggstokkene, vondt i hode, kvalme,luft i magen og sterke ryggsmerter. Varierer fra person til personHva er egentlig symptomer på EL? Skal ikke teste meg på noen Mnd pga jeg har sagt at det er greit til sambo. Men har så smerter i magen i dag og lurer på om det kan være EL??
Sent from my iPhone using BV Forum
Kan være som menssmerter, verk i eggstokkene, vondt i hode, kvalme,luft i magen og sterke ryggsmerter. Varierer fra person til person![]()
Menssmerter kan være et symptom på el!!Hadde jo mensen for 2 uker siden , så det stemmer ikke!!
Menssmerter kan være et symptom på el!!![]()
Så bra ;-) bare å peise på :-D. Det skal jeg i dagOkey Hehe! Humpa i går for sikkerhets skyld
Spennende :-D har litt samme greia her. Jeg temper og ff appen mener jeg hadde el på fredag. Kalenderen mener det er i dag, og kroppen mener også at det er i dag, selv om tempen har steget mye siden fredagHm...har funnet ut at jeg kanskje er lenger uti syklusen enn jeg trodde! Da jeg ble gravid med eldstemann hadde jeg 26 dagers syklus, men siden jeg har vært veldig uregelmessig, og pp1 denne gangen var 32 dager, har jeg regnet 32 dager.
Meeeen nå hører jeg at det er vanlig med ekstra lang syklus første syklus uten prevensjon. Noe andre med erfaring på dette? Så hvis syklusen likevel er på 26 dager er jeg faktisk 5 dpo!! Himmel og hav...
Tror jeg uansett blir her inne, og forholder meg til 16.4 som ikm, men muuulig det ryker noen tester litt førKjente jeg ble litt gira nå
Vi har uansett "lagt til rette" for baby minst annenhver dag siden tr forsvant, og fortsetter med det en stund til, så om el har vært tidligere gjør d ingenting
Spennende!
JaAlltid kjekt å være lenger i syklusen enn man tror da!![]()
Aksjefest her også mellom tr-slutt til noen dager dpo. Ikke like festlig resten av dagene i dpo-landJavi la inn aksjer fredag og lørdag, og mannen kommer jo hjem i dag, så blir rene aksje selskapet dette
. Hahaha :-D
Hadde el-smerter i går, så hadde planlagt sengedans, men så våkna mini pga marerittt og skulle ligge mellomså det ble avlyst
![]()
Så bra ;-) bare å peise på :-D. Det skal jeg i dag
Det er greit ja!Er det greit om jeg hiver meg med her?har ikke hatt EL ennå og er på CD 48, men hååper det skjer iløpet av uken.. Du kan jo sette meg på IKM på søndagen så har jeg litt tid på meg ennå
![]()