Kjøpt babyting? Fortell og vis :)

Miss K

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Marshmallows 2022
Nå har vi en tråd vi skal vise frem vogner i :) Men jeg er utrolig nyskjerrig på alle de andre tingene og :) Har du kjøpt noen søte babyklær du vil vise frem, ny vippestol, stellebord eller lignende? Fortell gjerne om det og legg ut noen bilder :D
 
hynuby6e.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
amme.JPG
Lærte fra sist at ammepute er kjekt :) Og så får jeg bruk for den nå...så utrolig god, og lett å finne behagelige liggestillinger ;-)

sove.JPG
Og denne er bare veldig fin og praktisk.

Har enda lekegrind og Maxi Cosi cabriofix som skal kjøpes. Resten har jeg fra forrige gang.
 
Bestilte vogn i går:) o'lykke<3
Ble emmaljunga city cross denne gang også! Dark grey bag å sort sportsdel:) *ble-plutselig-mer-virkeli-nå*


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Litt ymse klær (polarn o. Pyret og katvig), sengetøy og teppe fra katvig, stokke seng og bilstolpose fra voksi :) :)

ImageUploadedByBV Forum1395919780.905894.jpg

ImageUploadedByBV Forum1395919799.855651.jpg

ImageUploadedByBV Forum1395919814.755727.jpg

ImageUploadedByBV Forum1395919832.672214.jpg

ImageUploadedByBV Forum1395919854.072555.jpg

ImageUploadedByBV Forum1395919868.656554.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vis vedlegget 55181
Lærte fra sist at ammepute er kjekt :) Og så får jeg bruk for den nå...så utrolig god, og lett å finne behagelige liggestillinger ;-)

Vis vedlegget 55182
Og denne er bare veldig fin og praktisk.

Har enda lekegrind og Maxi Cosi cabriofix som skal kjøpes. Resten har jeg fra forrige gang.
Jeg har kjøpt samme ammepute og også babynest. Satser på de er bra :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Eneste vi har kjøpt er seng og madrass .
Mamma har kjøpt kjempe deilig pledd i Spania til lille bølle <3
 
Emmaljunga mondial duo grå leatherette ble med hjem fra butikken i går :D Det er virkelig drømmevogna, og ingen tvil om at jeg skulle ha den :)
 
ImageUploadedByBV Forum1395940533.685086.jpg
Fått litt klær av kommende mormor :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har kjøpt samme ammepute og også babynest. Satser på de er bra :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ammeputa er utrolig god. Har brukt den i 2 netter nå og sover som en baby :)
3-åringen og jeg krangler allerede om den...sniker den til meg etter hun har sovnet på kvelden...hi hi ;-)

Sleepyhead-saken ser veldig bra ut...lillegull kommer til å sove godt i den.
 
64_25621855.jpg


Emmaljunga Mondial med sportsunderstell :)

Babynest

26_880533504.jpg


En del klær! Som jeg ikke har bilder av.. Og på fredag skal vi kjøpe maxicosi sete med base :)
Det babynestet var helt nydelig. Ble inspirert, så bestilte en selv i går :):) (Samme farger, bare litt andre stjerner)
 
Ammeputa er utrolig god. Har brukt den i 2 netter nå og sover som en baby :)
3-åringen og jeg krangler allerede om den...sniker den til meg etter hun har sovnet på kvelden...hi hi ;-)

Sleepyhead-saken ser veldig bra ut...lillegull kommer til å sove godt i den.
Åja, jeg klarte ikke å sove med den puta jeg. Ble altfor stor når jeg ville snu meg rundt. Men jeg har den største varianten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Emmaljunga mondial duo grå leatherette ble med hjem fra butikken i går :D Det er virkelig drømmevogna, og ingen tvil om at jeg skulle ha den :)
Jeg har nesten bestemt meg for mondial også, syns den virker så solid og gjennomført med alle detaljer. Tror i så fall jeg går for navy.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
64_25621855.jpg


Emmaljunga Mondial med sportsunderstell :)

Babynest

26_880533504.jpg


En del klær! Som jeg ikke har bilder av.. Og på fredag skal vi kjøpe maxicosi sete med base :)
Er den vogna di årets modell? Syns den er fin men liker ikke akkurat de båndene som krysser oppå trekker. Minner om korsett :) Trodde de hadde fjerna de på årets?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp