*IKM uke 16*

Jeg har heller aldri spottet før i mitt liv - før forrige syklus. Spottet fra ca CD 19, og nesten hver dag frem til TR kom CD 32. Trodde jeg hadde el omkr CD 12-13, men har skjønt etterpå at den var uka etter - da jeg lå rett ut i spysjuka og gikk glipp av den... Men var bombesikker på at spottingen var festeblødning eller graviditetssymptomer - som d jo ikke var...forstår det fremdeles ikke!

Jeg har heller aldri spottet før i mitt liv - før forrige syklus. Spottet fra ca CD 19, og nesten hver dag frem til TR kom CD 32. Trodde jeg hadde el omkr CD 12-13, men har skjønt etterpå at den var uka etter - da jeg lå rett ut i spysjuka og gikk glipp av den... Men var bombesikker på at spottingen var festeblødning eller graviditetssymptomer - som d jo ikke var...forstår det fremdeles ikke!
Merkelig. Lurer på hva som gjør det..

Ja...det kan du si. Det var pp1 for oss da, og altså første syklus uten prevensjon. Så kanskje noe hormon-opplegg...?
Ja, jeg har lest flere steder at ved oppstart/slutt med hormonell prev så er det vanlig mer blødninger. Så for din del er det nok helt vanlig :)

Ikm den 19 :)

Har ikke fått meg til å bestille el tester.. typen er som sagt bare hjemme annenhver helg, så om el er forsinket eller ikke kommer når jeg ønsker så er det ikke noe å gjøre med det. MEN jeg får se han tre helger på rad nå, så får bare legge inn aksjer fredag, lørdag og søndag hver helg frem til tr og håpe på det beste :-) prøver å ta det med ro denne pp, og prøver å ikke tenke så mye på det. Håper jeg klarer det :-p

Fant ut i dag at vi har fått lånt hytte i påsken, så vi får håpe det ikke blir noe tr da, men kanskje en positiv test på turen vår ♥♡♥

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app
Tror ikke jeg bestiller el- tester heller. Vi vil jo uansett humpe annenhver dag frem til tr. Kanskje det hjelper å ikke tenke så mye på el osv :)

Jeg testet etter EL forrige mnd. Jeg syns det var stress. Denne mnd temper jeg. For å få litt mer oversikt over syklisten. Det er ikke stress i det hele tatt. :)

Go'jenta mai -09 ❤️
MA august -13. :(
Prøver på en til.

Jeg testet etter EL forrige mnd. Jeg syns det var stress. Denne mnd temper jeg. For å få litt mer oversikt over syklisten. Det er ikke stress i det hele tatt. :)

Go'jenta mai -09 ❤️
MA august -13. :(
Prøver på en til.
Håper du får god oversikt over syklisten.. Slitsomt når de er helt ute av kontroll!! ;-) :-P. Hihihi

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jøsses, EL-smerter allerede, det var tidlig..

Trodde jeg først skal ha det på mandag, men det kjennes ut som den kommer før, ja.
Jeg pleier å få smertene 5dager før. Kanskje smertene bare er tidlig ute :-) men er vell aldri feil å få el i helga? :-P. ;-)

Åååh..bare dager igjen til prøvingen starter :-D men akk så lenge til en gt kan være positiv. Gi meg litt tålmodighet! !!

Jeg vet!!!! Disse pp'ene tar så lang tid! Er så lei av å vente.... Vente på EL, vente på IKM, få TR... Vente på at TR er over.... Vente på EL igjen osv.... Aller mest er jeg lei av å vente på en positiv graviditetstest!!!!! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vet!!!! Disse pp'ene tar så lang tid! Er så lei av å vente.... Vente på EL, vente på IKM, få TR... Vente på at TR er over.... Vente på EL igjen osv.... Aller mest er jeg lei av å vente på en positiv graviditetstest!!!!! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Helt enig!! Har funnet ut jeg må prøve litt avslappningsteknikker.. Blir helt stressa av dette :-P

Back
Topp