September 2014 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Jeg å vil bli med :p

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
 
Jeg aner ikke hvor mange innlegg jeg har hatt her osv, men melder interesse :)
 
Jeg vet ikke hvor mange innlegg jeg har så langt, men vil veldig gjerne bli medlem av lukket forum, slik at jeg slipper å bekymre meg for at hvem som helst utenfra kan gå inn og lese innlegg :)
 
Jeg ønsker også tilgang:)

♡ september 2014 ♡
 
Aner ikke hvor mange innlegg jeg har, men jeg kunne søke opp gruppen i hvertfall, betyr det at jeg kan få tilgang?
 
Aner ikke hvor mange innlegg jeg har, men jeg kunne søke opp gruppen i hvertfall, betyr det at jeg kan få tilgang?
Har du søkt om å komme inn i den skjulte gruppen akkurat nå? Jeg får iallefall opp at jeg ikke får sett på profilsiden din fordi du har begrenset tilgang, da kan jeg heller ikke se hvor mange innlegg du har :/
 
Jeg har akkurat søkt ja... kanskje det betyr at jeg ikke har mange nok innlegg...
 
Jeg har akkurat søkt ja... kanskje det betyr at jeg ikke har mange nok innlegg...
Nei, jeg skal kunne gå inn å se om du har mange nok uanhengig om du har det eller ikke, tror du har noen innstillinger på profilen din som gjør at ingen kan se profilen din. Kan du ordne det, så kan jeg gå inn å sjekke om du kan få tilgang? Hvis du ikke får det til så send en pm til tamara, hun vet sikkert hvordan du endrer det :)
 
Prøvd å leite etter dette overalt, men hvor ser man antall innlegg man har skrevet?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nei, jeg skal kunne gå inn å se om du har mange nok uanhengig om du har det eller ikke, tror du har noen innstillinger på profilen din som gjør at ingen kan se profilen din. Kan du ordne det, så kan jeg gå inn å sjekke om du kan få tilgang? Hvis du ikke får det til så send en pm til tamara, hun vet sikkert hvordan du endrer det :)


aner ikke hvordan jeg endrer det :/ har prøvd nå, men tror ikke jeg fikk det til... eller ser du hvor mange innlegg jeg har nå?
 
aner ikke hvordan jeg endrer det :/ har prøvd nå, men tror ikke jeg fikk det til... eller ser du hvor mange innlegg jeg har nå?
Jeg ser dessverre ingenting på siden din? Kan du sende en pm til moderator for å høre hvordan du skal endre innstillingene? :)
 
hvordan kan man vite om man har over 30 innlegg i september forumet?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Søkt :) får en beskje når en har fått kommet inn?
 
Søkt :) får en beskje når en har fått kommet inn?
Du vil få varsel om det, men du er ikke på lista over de som har søkt, sikker på at du har søkt riktig gruppe? :)
 
Du vil få varsel om det, men du er ikke på lista over de som har søkt, sikker på at du har søkt riktig gruppe? :)

Åhh? Hmm... Ganske så sikker på det :/ stod vel noe om at forespørsel sendt etterpå... Men får prøve igjen :)
 
Back
Topp