Hva gjør du for å jobbe for forholdet?

MoMsa

Juni's 2o13 skravleglade
jentene i juni13
MAI 2013
VIP
Hva er det du gjør i forholdet deres for å forbedre det/holde det bra? Ett forhold er jo ikke en evig dans på roser, så hva bidrar du med?

Jeg sender små søte mld innimellom. De dagene jeg gjør det, så er han mye bedre i humøret. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sørger for at vi kysser og gir hverandre en klem hver dag :)
Det fortsatt kribler i magen min snart 8 år etter vi ble sammen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg sender meldinger innimellom :) Så er vi begge flinke til å gi klemmer, kos og kyss. Ellers så prøver jeg å legge til rette for at vi skal ha gode ettermiddager sammen som familie, selv om vi alle er slitene og trøtte :p Må si det at han også er flink til å yte for forholdet. Spessielt de dagene jeg trenger det mest i graviditeten, er han super :)
 
Felles middag og en melding i ny og ned :) Skryter av han viss han har vært flink :D
 
- Prøver å la han få litt rom og tid for seg selv når jeg ser han trenger det....
- Gir komplimenter.
- Snakke sammen i stedet for å irritere oss eller krangle!!!
- Små kjærtegn i hverdagen.
 
  • Sender både søte og dirty meldinger:p
  • Skryter av han.
  • Lager middag til han.
  • Foreslår kjekke felles aktiviteter sammen.
  • Hotellovernattinger og reiser.
  • Overrasker med små lapper.
Hehe:D
 
  • Sender både søte og dirty meldinger:p
  • Skryter av han.
  • Lager middag til han.
  • Foreslår kjekke felles aktiviteter sammen.
  • Hotellovernattinger og reiser.
  • Overrasker med små lapper.
Hehe:D
Hvilke aktiviteter er det snakk om? Jeg og mannen er nok ganske ulike på hvilke aktiviteter vi foretrekker. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
- Prøver å la han få litt rom og tid for seg selv når jeg ser han trenger det....
- Gir komplimenter.
- Snakke sammen i stedet for å irritere oss eller krangle!!!
- Små kjærtegn i hverdagen.
Ja, snakke sammen er viktig. Men ikke alltid så lett. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Felles middag og en melding i ny og ned :) Skryter av han viss han har vært flink :D
Vi spiser alltid sammen når han kommer fra jobb. Noen ganger har vi runde rundt bordet hvor vi alle skal si noe positivt om hverandre. Det er veldig koselig og både små og store vokser på det. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg sender meldinger innimellom :) Så er vi begge flinke til å gi klemmer, kos og kyss. Ellers så prøver jeg å legge til rette for at vi skal ha gode ettermiddager sammen som familie, selv om vi alle er slitene og trøtte :p Må si det at han også er flink til å yte for forholdet. Spessielt de dagene jeg trenger det mest i graviditeten, er han super :)
Vi er kjempedårlige på koser og klemmer i løpet av dagen. Men vi avslutter alltid dagen med det. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sørger for at vi kysser og gir hverandre en klem hver dag :)
Det fortsatt kribler i magen min snart 8 år etter vi ble sammen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg tror det er viktig. Samtidig som ikke det skal bli en vanesak også. Man skal sette pris på det.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, snakke sammen er viktig. Men ikke alltid så lett. :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vet!!!!!!! Jeg og pappaen til junior slet veldig med det, min nåværende og jeg kommuniserer heldigvis veldig bra, både om hyggelige og litt vanskelige tema....... Og det har vi planer om å fortsette med...... ;-)
 
Det går veldig opp og ned. I perioder er alt rutine, mens andre ganger finner vi på ting som gir en energiboost i forholdet :)
Som hotellopphold (ofte er det i forbindelse med andre ting), se film på kvelden, spise sen middag når barna er i seng, og sist med ikke minst ha sex :p
Kan også sende dirty sms iløpet av dagen. Erte hverandre mens barna er våkne sånn at vi vet hva som venter når de er i seng. Er spontane.

Jeg tenker at man må tenke igjennom hva man ønsker selv, og dermed prøve å bidra. Det krever litt energi fra en selv :)
 
Hvilke aktiviteter er det snakk om? Jeg og mannen er nok ganske ulike på hvilke aktiviteter vi foretrekker. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er faktisk jeg og mannen også.
Så derfor blir det ofte gi og ta her:p Når vi dog ser den andre kose seg veldig, så blir det likevel kos for alle parter:D
Felles trening.
Fjelltur.
Kafe.
Restaurant.
Danser:p:oops:
 
Det er faktisk jeg og mannen også.
Så derfor blir det ofte gi og ta her:p Når vi dog ser den andre kose seg veldig, så blir det likevel kos for alle parter:D
Felles trening.
Fjelltur.
Kafe.
Restaurant.
Danser:p:oops:
Mannen her elsker bil og alt med det. Jeg liker idrett. :p så blir litt sånn gi og ta her også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mye kos, mange klemmer, gode ord, legger oss aldri "sint".
Vi kan gjerne diskurere dagen som har vært for å oppklare situasjoner vi kan ha vært usikre på eller har en kommentar til.
Sånn sett kjenner vi hverandre godt og vet hvor den andres grenser er.
I kortversjon vi tar vare på hverandre. :)
 
Meldinger, kyss og klemmer hver dag. Lager som oftest middag og hver dag sier vi til hverandre; jeg elsker deg ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tja nå har jo ikke vi vært sammen så lenge som mange andre her, men jeg syns hvertfall slik generelt det er viktig å finne på ting sammen og hver for seg, prate sammen, kysse/klemme/ha sex, gi komplimenter, ta mye på hverandre og vise interesse for det som bryr den andre parten. Spiser jo også selvfølgelig middag sammen og legger oss nesten alltid samtidig :)
 
jeg skriver lapper til han og henger på kjøleskapet f.eks.
lager hjerter av pålegget når jeg lager mat for han.
forteller han hver dag hva han betyr for meg.
kysser og klemmer hver dag.
går på kafé sammen
dusjer sammen
takker han alltid når han gjør noe for meg (så han ikke føler jeg tar han forgitt)
 
I og med at jeg og kjæresten bor et stykke fra hverandre så blir det mye meldinger og lange telefonsamtaler hver dag :) Når vi er sammen er vi gode på kyssing og klemming men og bare det å slappe av sammen med en film og sitte i armkroken er godt :)
 
Back
Topp