Stelleveske

gøypålandet

Betatt av forumet
Hei. Litt dilla på vesker jeg da..:) noen som har begyndt å se etter stellevesker enda? Er jo så mye å velge i!!! Fant to på bebito sist helg- den jeg falt mest for kosta 2990!!! Sååå fin var den ikke! Kom gjerne med tips hvor æ kan finn ei fin veske:)
Har sett på storsak å smallstuff<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg leter etter ei som ser vanlig ut ;) altså som ei vanlig veske. Og som ikke er så dyr. Dessuten bør den være svart ;) men jeg har enda ikke funnet noen


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
"sofiebrvik, post: 17199315, member: 91777"]Jeg leter etter ei som ser vanlig ut ;) altså som ei vanlig veske. Og som ikke er så dyr. Dessuten bør den være svart ;) men jeg har enda ikke funnet noen


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]
Akkurat det ser jeg etter også. Si dra om du finner;)
 
Jeg leter etter ei som ser vanlig ut ;) altså som ei vanlig veske. Og som ikke er så dyr. Dessuten bør den være svart ;) men jeg har enda ikke funnet noen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja æ kikke også etter vanli veske, med hemper på siden så æ får brukt såndre tinkafukroker:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, men det er jammen ikke enkelt å finne det man leter etter ;p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fikk Storksak Elizabeth stelleveske av mannen til bursdagen. Er av skinn og ser ut som vanlig veske men har en del tilbehør og ekstra lommer inni.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Og ja, den er dyr.. Men vil bli brukt lenger hvis den holder seg så fin som den er nå.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Har lyst på en fra smallstuff, tror jeg må ha den. En sort i skinn, med en stjerne:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har lyst på en fra smallstuff, tror jeg må ha den. En sort i skinn, med en stjerne:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Har du bilde/link?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Er mange lekre stellevesker der ute! Sist hadde jeg en søt en fra juju-be (?), veldig praktisk, men veldig typisk stelleveske.

Jeg har en stor Phillip lim veske som ikke får luftet seg så alt for mye, så jeg tenkte å bruke den som stelleveske :p Den matcher iallefall vognen (begge er blå)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vi bestilte vogn i dag og bestilte tilhørende stelleveske til. Den koster vel ca kr 1000,-
Jeg kunne tenkt meg noe finere men mannen ville ha noe nøytralt til vogna de gangene han er å triller uten meg. Jeg har en burberryveske i nesten lik farge som vogna jeg kommer til å bruke :)
 
Jeg leter etter ei som ser vanlig ut ;) altså som ei vanlig veske. Og som ikke er så dyr. Dessuten bør den være svart ;) men jeg har enda ikke funnet noen


Sent from my iPhone using Tapatalk


Emmaljunga har en som er helt sort... enkel en.. sportsutgaven mener jeg det var... koster mellom 750-850 ,- ny i butikken :)
Den skal jeg ha.. enkel å fin etter min smak ihvertfall :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1394840077789.jpg
    1394840077789.jpg
    26,3 KB · Visninger: 26
  • 1394840099895.jpg
    1394840099895.jpg
    22,6 KB · Visninger: 25
Emmaljunga har en som er helt sort... enkel en.. sportsutgaven mener jeg det var... koster mellom 750-850 ,- ny i butikken :)
Den skal jeg ha.. enkel å fin etter min smak ihvertfall :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jepp, jeg fant de :) men vet du om de har de i butikk der de selger vognene? Eller må det eventuelt bestilles på nett?

Jeg har vært litt frem og tilbake, og nå har jeg endelig bestemt meg (tror jeg, haha) for at jeg vil ha vognen i Tweed, og ikke i helt svart ;) så da må jeg kanskje ha stelleveske i samme stil..? Neeei. Jeg vil mest ha svart veske.
 
Jepp, jeg fant de :) men vet du om de har de i butikk der de selger vognene? Eller må det eventuelt bestilles på nett?

Jeg har vært litt frem og tilbake, og nå har jeg endelig bestemt meg (tror jeg, haha) for at jeg vil ha vognen i Tweed, og ikke i helt svart ;) så da må jeg kanskje ha stelleveske i samme stil..? Neeei. Jeg vil mest ha svart veske.


De har stelleveska i butikken ja :) å de har til alle vogner i emmaljunga :-D du kan jo se på emmaljunga sin side så ser du hva de har av forskjellige varianter å farger :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp