Vogn

Du kommer ikke til å angre! Eeeeeelsker buggisen <3 Er så glad i den at jeg har både grå og brun base, og maange forskjellige trekk, solkalesje, parasoll, ja. Og sportsdelen er fantastisk for barna, de sitter sååå godt i den! Den er genial å ha i varmen pga solkalesjen og uv-nett.

Noe av det mest genialet er også at man kan klipsr på bilsetet.

Både jeg og mannen elsker bugaboo'en, og ville aldri vært foruten. Men vi har hatt en stor bagvogn utenom også. Hatt både emmaljunga mondial, city cross og simo. Buggisen følger meg i grava :D


Sent from my iPhone using BV Forum


Hvordan er dempingen / trillekomfort? Synes den virker stiv


Mamma til storebror og lillesøster
<3
 
Du kommer ikke til å angre! Eeeeeelsker buggisen <3 Er så glad i den at jeg har både grå og brun base, og maange forskjellige trekk, solkalesje, parasoll, ja. Og sportsdelen er fantastisk for barna, de sitter sååå godt i den! Den er genial å ha i varmen pga solkalesjen og uv-nett.

Noe av det mest genialet er også at man kan klipsr på bilsetet.

Både jeg og mannen elsker bugaboo'en, og ville aldri vært foruten. Men vi har hatt en stor bagvogn utenom også. Hatt både emmaljunga mondial, city cross og simo. Buggisen følger meg i grava :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Så braaaaa, godt å få det bekreftet fra noen med erfaring! :)

Det eneste som gjenstår å bestemme er vel farge..og d synes jeg er vanskelig! Vet jo ikke kjønn før påske, så hvis jeg bestiller nå blir det vel nøytralt trekk..
Tenker grå base, kanskje petrol blue trekk (den er jo grønn? Og det synes jeg går fint til begge kjønn) Men kan kanskje vente med trekket til april, når jeg tenker meg om:):):)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror man må duo-bag for at det skal passe tvillingvogna. Singelbagen er for bred.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da er det ikke duo jeg mener, men den andre søskenvogna fra MB ;) De har en med smalere bag, og en der den vanlige str.passer :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Kjempe fin farge, men når vi kom i butikken byttet vi til Grey Leaves istedenfor :p
Jeg synes fargen i butikken var enda finere enn bilde. Mer grå enn brun liksom. :) men tenker at det kanskje ikke er såå mange som har denne fargen, og det er litt av poenget :)
 
Forrige gang hadde jeg verdens fineste vogn. Emmaljunga city cross i navy Dream med hvitt understell. Den var såååå fin!
Men jeg solgte den fordi jeg ikke likte sportsdelen. Må innrømme at jeg angrer litt nå... Telefonen stod ikke stille da jeg la den ut for salg :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ErleS! Petrol er jo knall fin!! Og vil si den er nøytral :) Men uansett så vil jeg tro det er lov å vente med å velge farge :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en TFK joggster III sportsvogn til minstejenta. Tenker jeg kjøper bag til den.
 
ErleS! Petrol er jo knall fin!! Og vil si den er nøytral :) Men uansett så vil jeg tro det er lov å vente med å velge farge :)
Takk! I dag har jeg faktisk vært og kjøpt vogn!!:) dvs betalt den, for den kommer i april (med ny kalesje) - og jeg trenger ikke ta en endelig avgjørelse på fargen før da..så står det mellom soft pink og ice blue (eller evt petrol, har ikke utelukket det) til vår mørkegrå bag..:) jippi, så glad!
Fikk gavekort på 1000kr med på kjøpet som jeg tenker bruke på elstrautstyr eller pram pack! Fornøyd med babyshop :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så kjekt!! Grattis!! Sa de noe om kalesjen? Blir den nye slik som buffalo sin? Altså lengre? Når jeg ser på rammestr på vogna, så ser det ut for at buffalo sin kalesje skal passe på cameleonen :)

Tenkte å bare gå oppom og prøve :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så kjekt!! Grattis!! Sa de noe om kalesjen? Blir den nye slik som buffalo sin? Altså lengre? Når jeg ser på rammestr på vogna, så ser det ut for at buffalo sin kalesje skal passe på cameleonen :)

Tenkte å bare gå oppom og prøve :)
Ja, den er lengre, som buffalo sin..vet ikke om det er akkurat den samme ift str, men set i alle fall prikk lik ut, med glidelås for å forlenge.
Nye farger til buffalo og, det så du kanskje? Og forresten, nå kommer solkalesjen i flere forskjellige farger også (tidligere bare hvit)
Gleder meg sånn til å ha vogn i hus :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Amazing!!!! Fantastisk!!!! :)

Gleder meg ihjel til å pakke den opp igjen! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
City elite baby jogger i ny modell og koksgrå.. tror jeg det blir.. utrolig god å trille, og legges sammen på 1 trinn.. og understellet kan brukes med barnesetet jeg skal ha :)

Vil bare sjekke ut testingen på den før jeg bestemmer meg :)
Vet du hvilke bilseter som passer den? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp