Gøy at vi er såpass mange fra Hamar området.=)

Jeg var på oul i går, skal tilbake i morra for hun fikk ikke til å ta skikkelige mål av hodet slik at hun kunne sette termin. Ellers så alt fint ut og vi venter en lillebror.:)
 
Ca en halvtime, men hun jordmora var veldig stressa pga mye sykdom hos de ansatte så mulig det var litt kortere. I morra blir det nok bare en snart titt om han ligger som han skal så hun får målt hodet skikkelig.
 
Var inne i 40 minutter ca. Jordmoren brukte god tid på alle mål, og vi brukte mye tid på å få ungen til å røre på seg slik at det kunne være mulig å se kjønnet :p Er vel 30 min som er standard.
 
Ja, jeg spurte når jeg var innom mandag, for samboer skal i jobbintervju samme dag, så måtte høre om han rakk det. Og da sa hun mellom 20 og 30 min. Tenkte jeg ville høre hva dere opplevde ;) Jeg jobber på sykehuset så enkelt å bare stikke innom ;) Fikk høre hjertelyden mandag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, jeg spurte når jeg var innom mandag, for samboer skal i jobbintervju samme dag, så måtte høre om han rakk det. Og da sa hun mellom 20 og 30 min. Tenkte jeg ville høre hva dere opplevde ;) Jeg jobber på sykehuset så enkelt å bare stikke innom ;) Fikk høre hjertelyden mandag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så koselig :D Ikke lenge til du skal på OUL nå :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hei! Jeg bor i Løten! Morro å se flere fra samme område her! :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Hei! Jeg bor i Løten! Morro å se flere fra samme område her! :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Så koselig :) Jeg er ifra Løten selv, men bodd i Hamar de siste 3 åra ;)
 
Hallo! Tar opp igjen en "gammel" tråd ;) er det noen som kunne tenke seg å møtes av oss Hamar & omeng damer? :)
 
Jeg er med :)
 
Back
Topp