Klagetråden !!

jeg har blitt så sykt forkjørla og gubben reiser på jobb i morra..:( Sutrer litt for det,...
 
Ble servert ribbe i dag (jeg fikk et alternativ) og er fortsatt dårlig av ribbelukten som sitter i hår og klær. :( Vurderer en dusj før jeg legger meg. Haha. Huff... Kan denne rare luktesansen snart roe seg ned?? :p
 
Jeg vil sove mere!! Vil bare sove sove sove sove. Tror jeg må ta en feriedag snart for å sove.
 
Skikkelig tung dag i dag. Vi har OUL i morgen, men akkurat nå føler jeg bare at magen min er helt tom, at den har krympet de siste dagene og at det slett ikke blir hyggelig i morgen. Gruer meg masse akkurat nå, og den gledes-følelsen jeg har følt frem til nå er totalt borte...
 
Skikkelig tung dag i dag. Vi har OUL i morgen, men akkurat nå føler jeg bare at magen min er helt tom, at den har krympet de siste dagene og at det slett ikke blir hyggelig i morgen. Gruer meg masse akkurat nå, og den gledes-følelsen jeg har følt frem til nå er totalt borte...

Alt er nok bra skal du se.. :)
 
Jeg har fått influensa feber og tett nese og hoste, ikke mye gøy noe som gjør det enda verre er at snuppa på 2 år også er syk, med feber vært hos legen i dag hu fikk antibiotika og jeg sykemelding i noen dager vil at vi skal bli frisk nå! Synes jeg har vært syk siden jul, er så lei!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Snakket med et av besteforeldrene mine og fortalte jeg var sykemeldt 100% pga bekkenløsning. Fikk som svar, "huff det blir tungt for deg, du er nok ikke skapt til dette her, så lita som du er". PANG sa det , er nok hormonene som herjer akkurat nå, men jeg ble rimelig pissed.. Bah, glad vi har klagetråd!

Heldigvis så ble det sendt melding. Tror jeg hadde blitt litt fornærma om det var f2f , *sårbar*

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Snakket med et av besteforeldrene mine og fortalte jeg var sykemeldt 100% pga bekkenløsning. Fikk som svar, "huff det blir tungt for deg, du er nok ikke skapt til dette her, så lita som du er". PANG sa det , er nok hormonene som herjer akkurat nå, men jeg ble rimelig pissed.. Bah, glad vi har klagetråd!

Heldigvis så ble det sendt melding. Tror jeg hadde blitt litt fornærma om det var f2f , *sårbar*

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Herlighet.. Var sikkert ment støttende og hyggelig, og så kom det ut helt motsatt.. Hvis du har mulighet der du bor så burde du prøve ut d som finnes av tilbud for folk med bekkenløsning.. Jeg var sykemeldt hele forrige svangerskap, og jeg tror eneste grunnen til kun tre uker med krykker var at jeg tok fysioterapi, akupunktur og bassengtrening .. :) lykke til! Klarer deg nok veldig fint! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Herlighet.. Var sikkert ment støttende og hyggelig, og så kom det ut helt motsatt.. Hvis du har mulighet der du bor så burde du prøve ut d som finnes av tilbud for folk med bekkenløsning.. Jeg var sykemeldt hele forrige svangerskap, og jeg tror eneste grunnen til kun tre uker med krykker var at jeg tok fysioterapi, akupunktur og bassengtrening .. :) lykke til! Klarer deg nok veldig fint! :)

Ja, det ble litt feil tror jeg.. Ja jeg begynner med Fysio på fredag men det er ikke så masse tilbud her virker det som.. Men skal høre med Fysio på fredag :)

Sent from my iPhone using Tapatalk



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Fortsatt forkjørla.. og måte ty til paracet.. Hater å være forkjørla.. :(
 
Klager over att jeg er førkjølet før tredje gang dette året :( denne gången har det art helt jævlig!! Hatt høy feber og vond hoste :( er på bedringens vei, men det går treigt :( nå håper jeg att jeg ikke blir syk på ett år!!!!
 
Klagetråd høres perfekt ut, fordi jeg syns synd på meg selv ;)
Har vært kvalm siden før jul, og kasta opp hveeer dag (med unntak av kanskje 5 dager) siden romjula og driver på fortsatt...:eek:
Kasta opp og var kvalm tom uke 12 med førstemann, så tenkte j skulle holde ut ut januar...menneeejda dette varer visst...og da blir jeg litt matt og lei og smådeppa innimellom!
Derfor j har vært lite aktiv innpå her og fordi iPad, mobil osv trigger kvalmen.
Jess da var d sagt :p:puke
 
For ei natt!! Våkna på sofaen halv tolv i går kveld, uggen og vondt i magen. Gikk å la meg men fikk ikke ligge i ro, det gikk i rundt i magen. Sto opp å gikk på sofaen i gjen. Takene i magen kom med jevne mellomrom, begynte å ta tida med tanke på rier!!! Men for å si d sånn, fikk tømt meg i natt!!! Takene kom å æ satt på do halve natta :( så dette var vel uskyldig magevondt å ikke rier.... Men auuu, vondt nå også men fordi jeg er suuuulten... Ha en fin dag:) blir å kjøre snupp på bhgen nå, og hjem å sove!!!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klagetråd høres perfekt ut, fordi jeg syns synd på meg selv ;)
Har vært kvalm siden før jul, og kasta opp hveeer dag (med unntak av kanskje 5 dager) siden romjula og driver på fortsatt...:eek:
Kasta opp og var kvalm tom uke 12 med førstemann, så tenkte j skulle holde ut ut januar...menneeejda dette varer visst...og da blir jeg litt matt og lei og smådeppa innimellom!
Derfor j har vært lite aktiv innpå her og fordi iPad, mobil osv trigger kvalmen.
Jess da var d sagt :p:puke
Usj :( go bedring, føler med deg!!!
Første svangerskap gikk æ å ei venninne geavid sammen hu kasta opp å kasta opp, æ la på mæ 24 kg! Sa at neste gang ska æ å være kvalm... Jauda det ble jeg, spiste hele tiden for å ikke kaste opp.. Opp 34 kg!!!! Sååå unner ingen å gå kvalm å kaste opp:)
Håper du blir bedre snart:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jada.. fortsatt kvalm fortsatt oppkast om morgen.. blæææh! :(
 
Da er det min tur til å klage litt.. Fullført 20 uker og kommet inn i det som alle steder skal stå er den beste tida.. Superflott at jeg da er kvalm, svimmel, har vondt i hodet og sliter med vondt i ryggen.. Super start på den beste tida må jeg si.. Sånn, da var den frustrasjonen ute så nå skal jeg gå å ha en fin dag:p

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app
 
Prøver å ikke klage så mye siden svangerskap er ikke en sykdom, men for meg har det vært det siden jeg var uke 7. Fra uke 7 har jeg vært plaget med ekstrem svangerskaps kvalme som varte, vel helt til jeg var 16 uker.Det var så ekstremt at jeg kastet opp selv når jeg gikk på stikkpiller mot kvalme og brekninger, gikk ned en del kg. Fra uke 16 har jeg kastet opp hver morgen og vært konstant kvalm. Og for å dempe kvalmen må jeg spise som en elefant som resulterer i at jeg legger på meg mer enn ønsket. I tillegg var jeg så trøtt og sliten hele tiden med den verste hodepinen, som viste seg å være grunnet mangel på B-vitamin. Og ikke nok med det har jeg den verste bekkenløsningen. Så det har ikke akkurat vært dans på roser det her:(:mad::confused:. Men midt opp i alt det der har det vært gleder og oppturer;) Håper at kvalmen gir seg helt og at jeg kan føle meg som mitt gamle meg snart:)
 
Bekkenet mitt sucker!!! Gaaaah!!! Snerte!!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Prøver å ikke klage så mye siden svangerskap er ikke en sykdom, men for meg har det vært det siden jeg var uke 7. Fra uke 7 har jeg vært plaget med ekstrem svangerskaps kvalme som varte, vel helt til jeg var 16 uker.Det var så ekstremt at jeg kastet opp selv når jeg gikk på stikkpiller mot kvalme og brekninger, gikk ned en del kg. Fra uke 16 har jeg kastet opp hver morgen og vært konstant kvalm. Og for å dempe kvalmen må jeg spise som en elefant som resulterer i at jeg legger på meg mer enn ønsket. I tillegg var jeg så trøtt og sliten hele tiden med den verste hodepinen, som viste seg å være grunnet mangel på B-vitamin. Og ikke nok med det har jeg den verste bekkenløsningen. Så det har ikke akkurat vært dans på roser det her:(:mad::confused:. Men midt opp i alt det der har det vært gleder og oppturer;) Håper at kvalmen gir seg helt og at jeg kan føle meg som mitt gamle meg snart:)

Oi. Hørtes ikke kjekt ut!! Håper ukene som kommer blir bedre for deg så du kan nyte svangerskapet ditt. :)
 
Back
Topp