Bestilt vogn?

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Noen som har bestilt vogn enda? ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke ennå..usikker på om d blir ny eller brukt vogn. :) har du bestilt?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nei, er litt redd det er for tidlig :) vet jo hva jeg skal ha sånn ca. Har ikke bestemt meg for understell enda :)

Men modell og farge er bestemt. Hun på baby comfort i Molde påstod det var kun 2uker leveringstid. Men hun o Ålesund sier 3mnd :9


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vogna står på kommende barnerom allerede :p kjøpt brukt, men bestilte ny bag og to nye hjul i tillegg. Lang leveringstid på det i allefall

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hmm... Må kanskje begynne å se på vogn, da, hvis det kan være lang bestillingstid.
 
Har bestilt :) Hvis jeg ikke bestilte forrige uke, så kunne det fort gå 3 mnd, så vi bare bestilte vi..
Emmaljunga mondial duo leatherette i svart/gråaktig :) classic chorome understell, tror jeg. Litt usikker på navnet.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har noen vogner jeg har lyst og se live før jeg bestemmer meg, og de ser ikke ut att finnes i norske butikker. Men har funnet butikker i sverige som har de, så blir vognshopping når vi skal dit om noen uker :p Men bestiller kanskje på nett i norge etterpå når vi bestemt oss :)
 
Har kjøpt brukt vogn:) sparer mange tusenlapper på det, den ser ubrukt ut! Har så lyst til å trille tur, men tenker naboene vil tro det har klikket for meg;)

Hehe! Sånn tenker jeg og blir når vogn kommer i hus :p Er nok helt normalt å ville ut og trille litt :)
 
Ikke ennå men vi gjør vel det i nærmeste fremtid da det er en stor utgift man like gjerne kan bli ferdig med med en gang :) Vi (les: jeg) har bestemt oss for stokke Crusi i black melange (grått) :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Spørs om jeg må gjøre det neste uke da ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Har avtalt med mannen at vi tar en tur i neste uke når vi har sett at alt er i orden på OUL. :) Spennende. :D Jeg har null peiling når det kommer til vogn... Men vet om flere butikker jeg kan søke råd i. :)
 
Sikkert lurt å ikke være så sen å bestille! Emmaljunga fabrikken er stengt hele juli, og leverer de siste vognene i slutten av juni! Og i tillegg er det 8 ukers leveringstid, så da er det ikke så god tid igjen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sikkert lurt å ikke være så sen å bestille! Emmaljunga fabrikken er stengt hele juli, og leverer de siste vognene i slutten av juni! Og i tillegg er det 8 ukers leveringstid, så da er det ikke så god tid igjen!


Sent from my iPhone using BV Forum

Man kan jo bestille i juni, de vil jo sende det før de stenger i juli selvom det tar 8uker å få sendt:)! Jeg fikk no beskjed at jeg bare måtte bestille før juli, ikke noe stort mer enn det ☺️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis man ønsker å kjøpe emmaljunga og ikke har allverdens lang vei til Strømstad, anbefaler jeg å dra dit. Vi sparte 2500 ,- sist helg. Og servicen er utrolig bra :)
 
Man kan jo bestille i juni, de vil jo sende det før de stenger i juli selvom det tar 8uker å få sendt:)! Jeg fikk no beskjed at jeg bare måtte bestille før juli, ikke noe stort mer enn det ☺️


Sent from my iPhone using BV Forum

Oki, det er ikke den beskjeden jeg fikk.. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte bestille senest 8 uker før de stengte. For bestilte jeg i juli ville de 8 ukene leveringstid ikke starte før fabrikken åpnet igjen. Og de 8 ukene er jo ikke kun leveringen, det er jo produksjonstid!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp