Vi som forsatt venter på OUL

Løvemor2014

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Både spennende og litt uutholdelig å være på forumet om dagen. Ser at 'alle' har vært på ultralyd og min føles nesten lenger unna for hver av dere som har allerede vært. Min er fredag 21 så bare 1,5 uke igjen men føles fortsatt som en evighet.. Har ikke vært på tidlig UL så er vel ekstra 'ille' å gå å vente da..
 
jeg og venter.. men bare 5 dager til .. :)
 
Ventemodus her også, HELT til 25.mars! Er ikke så god på dette med venting, litt vel utålmodig nå merker jeg ;-)
 
Ja det er det jeg merker jeg også. Har ikke bekymret meg før nå. Nå begynner jeg plutselig å tenke på mangel på mage, mangel på liv etc, sikkert fordi jeg vet at snart så får jeg forhåpentligvis bekreftet at alt er bra

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app
 
Er helt i hundre jeg også ,gleder meg til ultralyd men må vente helt til mandag :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan vel trøste deg med at vi som har vært på oul nå har ventet like lenge som deg :)
 
De som har vært på oul har ikke nødvendigvis ventet like lenge enn oss som enda venter... Jeg må vente til 20.Mars å er faktisk 20+5 da og vet om flere som har vært på oul og har termin både 1 og 2 uker etter meg.
 
Vente til 24 mars jeg, dagene går sååå sakte!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er det også den 21!! Føles lenge til! Får håpe denne siste uken går fort!!! :)
 
27 mars her. Føles som en evighet til...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg å venter . Må vente helt til 31 Mars :O Og så får ikke sambo vært med :(
 
Må fortsatt vente en uke, har time 20. mars...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Back
Topp