Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen baby på meg i alle fall.. Bare vondt i hue!
Ja, sist på fredag. På overtidskontroll, kjapt inn og ut.Her også er det stille, men det er fortsatt 2 uker til termin, så må vel ha litt tålmodighet( har ikke begynt å vaske hele leiligheten ennå)
Var hos jordmor i dag, og det var den raskeste turen jeg har vært der. Ferdig på 10 minutter. Andre som har sånne raske konsultasjoner nå på slutten?
Hvordan er det med ryggen din? Og har vesla kommet seg tilbake i barnehagen?Nå venter jeg veldig på at det skal skje noe her....! Klarer ingenting selv! Må ha han uuuuuuut nå!!!! :'(
Ryggen har slått seg sammen med bekkenet og skaper faenskap, tralala! Dattera er feberfri i dag, men kan ikke sendes i barnehagen før ho er feberfri i 24timer. Så i morgen skal ho i barnehagen, eller så må jeg nok legges inn et sted. Jeg er så sliten jeg nå. Det kjennes ut som ungen ligger så langt ned at han nesten er ute. Klarer jo nesten ikke å ha beina samla.. Kom ut kom ut! Hehe.. Dagens klageHvordan er det med ryggen din? Og har vesla kommet seg tilbake i barnehagen?
Takk ;-)Det er lov til å klage og være lei nå på slutten altså! Er tungt om dagen nå. Jeg deler ut gratis klemmer til alle som vil ha![]()
Åh, var sånn jeg hadde det igår. Bare uten noen tegn da.I dag har jeg tidenes drittdag. Det er kjipt når man våkner og begynner å hylgrine... Får håpe det blir en bedre dag i morgen, igjen.. Vondt over alt, har alle tegnene, men ingen fødseltrist og lei..