Nå traff det meg som ei slegge!

Ingen baby på meg i alle fall.. Bare vondt i hue!

Ikke på meg heller :( :P

Har murringer, kynnere og sammentrekninger heeeeele dagen, men om natten? Neida, da stopper alt opp!

Jeg er bare helt ute å kjører i dag :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen ting har skjedd. Men nå er tre etasjer med hus vasket! Kan ikke si at det er gullende rent, men det lukter i det minste grønnsåpe. Og hva gjør man vel ikke for å sette igang en fødsel??! Selv om jeg er stygt redd det bare er bekkenet og ryggen min som er "satt igang"... :( Så nå er det sofaen, fødeavdelingen og kaffe med kanel som gjelder!

Her også er det stille, men det er fortsatt 2 uker til termin, så må vel ha litt tålmodighet( har ikke begynt å vaske hele leiligheten ennå)
Var hos jordmor i dag, og det var den raskeste turen jeg har vært der. Ferdig på 10 minutter. Andre som har sånne raske konsultasjoner nå på slutten?

Her også er det stille, men det er fortsatt 2 uker til termin, så må vel ha litt tålmodighet( har ikke begynt å vaske hele leiligheten ennå)
Var hos jordmor i dag, og det var den raskeste turen jeg har vært der. Ferdig på 10 minutter. Andre som har sånne raske konsultasjoner nå på slutten?
Ja, sist på fredag. På overtidskontroll, kjapt inn og ut.

Sent from my iPad using BV Forum

Fint å vite at det ikke bare er meg. Ser flere skriver om modningsakupunktur og stripping osv. Gikk 8 dager på overtid sist, men aldri noe snakk om noe av det. Denne gangen er alt så bra, født har jeg jo gjort før, så vi gjør bare det vi må og booker en ny time om 14 dager som vi begge håper vi ikke trenger.

Jeg ble strippet på fredag, tok ikke lang tid.

Modningsakpunktur gjorde jeg hos privatjordmor.

Nå venter jeg veldig på at det skal skje noe her....! Klarer ingenting selv! Må ha han uuuuuuut nå!!!! :'(

Hvordan er det med ryggen din? Og har vesla kommet seg tilbake i barnehagen?
Ryggen har slått seg sammen med bekkenet og skaper faenskap, tralala! Dattera er feberfri i dag, men kan ikke sendes i barnehagen før ho er feberfri i 24timer. Så i morgen skal ho i barnehagen, eller så må jeg nok legges inn et sted. Jeg er så sliten jeg nå. Det kjennes ut som ungen ligger så langt ned at han nesten er ute. Klarer jo nesten ikke å ha beina samla.. Kom ut kom ut! Hehe.. Dagens klage

I dag har jeg tidenes drittdag. Det er kjipt når man våkner og begynner å hylgrine... Får håpe det blir en bedre dag i morgen, igjen.. Vondt over alt, har alle tegnene, men ingen fødsel:( trist og lei..

Det er lov til å klage og være lei nå på slutten altså! Er tungt om dagen nå. Jeg deler ut gratis klemmer til alle som vil ha :)

Takker, har ikke noe god dag selv her. Har i alle fall fått gjort senga klar, så slipper tenke på det nå.

Så det är ikke bara jag som har en dålig dag ser jag. Vaknade upp svimmel och tänkte frukost gör mig gott. Kastade opp allt och lite till och ikke kunnat äta nåt resten av dagen.
Har 2,5 uker kvar till termin, mycket kynnere och mycket liv i magen. Vissa stunder kan jag inte sitta eller ligga i ro för babyn verkar gå UFC match i magen. Må stå och vugge magen eller gå runt hemma för att det ska bli lite stilla i magen.
Helt ok för mig om lillen vill ut nu.

I dag har jeg tidenes drittdag. Det er kjipt når man våkner og begynner å hylgrine... Får håpe det blir en bedre dag i morgen, igjen.. Vondt over alt, har alle tegnene, men ingen fødsel:( trist og lei..
Åh, var sånn jeg hadde det igår. Bare uten noen tegn da.

Håper snart det skjer noe!

Våken hver halvtime i natt med rier. I natt også... Men heldigvis ingen tårer så langt. Tror jeg skal lage noe godt og være snill med meg selv. Kanskje det er det magiske trikset;)

...har selvfølgelig ikke kjent NOE siden jeg stod opp. Haha! Lurebaby!!

Liggi våken med vondt i natt jeg også, men har knapt hatt en kynne siden jeg stod opp! Bah!

Back
Topp