Skravletråd lag rosa

Fyttikatta så glad jeg er for at veiedagen var idag. Om ikke hadde jeg forsvunnet i går...
Pjuh!
 
Beklager jenter, har ikke gått ned noe denne uken. Har trent en del, men har ikke vært særlig motivert til å ha ett bra kosthold, så har blitt godis flere dager... Og det viser dessverre på vekten. Håper dere andre har gått ned nok til å holde meg inne i konkurransen, for da lover jeg å gjøre det bedre!!! Siste uka før jeg reiser ei uke på ferie, så det er jo motivasjon da :)
 
så bra:) her er det motsatt dessverre, alltid mer i vekt på lørdags morgen enn på fredag :(
Er ikke vekta je tenker på.
Men fikk ikke rapportert vekta i går.
Så om veie dagen hadde vert i går hadde jeg røket på null levert resultat. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Beklager jenter, har ikke gått ned noe denne uken. Har trent en del, men har ikke vært særlig motivert til å ha ett bra kosthold, så har blitt godis flere dager... Og det viser dessverre på vekten. Håper dere andre har gått ned nok til å holde meg inne i konkurransen, for da lover jeg å gjøre det bedre!!! Siste uka før jeg reiser ei uke på ferie, så det er jo motivasjon da :)
Bedre uke neste uke:) er ikke alle ukene vekta er like posetiv som vi ønsker ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da er resultatet ute


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Absolutt det beste! Synd vi plutselig ble 3 mindre på en uke... :( Lykke til videre dere som er igjen! Henger meg på wildcarden jeg nå! :)
 
Back
Topp