Kinesisk fødselskalender og natrontesten !?

Cachee

November 2014 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberskattene 2014 <3
Hva sier den kinesiske fødselskalenderen at dere får ? Har den stemt før på dere som har barn ?

Noen som har prøvd eller skal prøve natrontesten for å "se" kjønnet ? :)
 
Her sa den kinesiske fødselskalenderen gutt forrige gang, og gutt ble det. Denne gangen sier den jente :)
Jeg skal prøve natrontesten ;p
 
Kinesisk kalender sier at jeg skal få gutt. Det sa den om første og andre også, første stemte, men andre ikke. Hva er natrontesten?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kinesisk kalender sier at jeg skal få gutt. Det sa den om første og andre også, første stemte, men andre ikke. Hva er natrontesten?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Natrontest:
  • Ta 2 teskjer natron i en plastkopp
  • Tiss oppi koppen
  • Bruser det eller skummer så blir det gutt
  • Skjer det absolutt ingenting så blir det jente
 
Sier jente den kinesiske kalenderen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sist gang sa kalenderen gutt og gutt ble det... Denne gangen sier den jente, så vi får vente å se ;)
 
Kinesiske karte sier gutt, skal prøve natron testen i morgen :p
Hvor mye må man tisse? :p
 
Kinesiske karte sier gutt, skal prøve natron testen i morgen :p
Hvor mye må man tisse? :p

Aner ikke, men regner med det er nok med en skvett :p Er jo ikke så mye natron man skal ha oppi akkurat, og kommer det til å reagere, reagerer det nok ganske raskt uansett ;)
 
Kinesiske sier jente :D Helt greit for meg!!! <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kinesiske sier jente :D Helt greit for meg!!! <3


Sent from my iPad using BV Forum

Hehe, samme her ! Har jo gutt, så hadde vært kjekt med jente. Men blir det gutt blir det liksom så spesielt i vår familie med to gutter i samme familie, så gøy blir det uansett :p Med det stemte sist, så jeg er kjempespent på om det gjør det en gang til :)
 
Den kinesiske kalenderen sier at jeg skal ha jente :) hadde vært litt morsomt siden jeg er den yngste jenta i familien nå :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er ikke overtroisk, så har ikke sjekka noen av delene verken nå eller sist, aner ikke om det ville stemt m.a.o. ;)
 
Back
Topp