★☆★Felles skravletråd★☆★

Prøvd spysjuka? Veldig effektivt altså:p Ned 1,5 kg på to dager... Anbefales ikke;)

Shitt :p prøvd før men ikke noe slankekur som står øverst på min liste nei :p hihi.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Shitt :p prøvd før men ikke noe slankekur som står øverst på min liste nei :p hihi.


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei. Antakelig det grusomste og mest effektive jeg har vært med på:p Trengte litt gode tall på vekta nå for motivasjonens del, men var ikke noe gøy da det sto på:p
 
image-jpg.134073


Dagens trøst. ;)
 
Noen som har muligheten til å ta utregningen for meg for lag grønn i morgen? Jeg er borte og på jentekveld, så blir vanskelig å få til i morgen:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Problemet med det er jo hvis noen oppdaterer vekta si i morgen, eller ikke har levert vekt enda :)

Eg sa til ho at eg kunne ta det for ho. :) Skal alikevel sitte å rekne det andre. Så da kan eg jo like godt ta deiras og :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det helt dødt her inne for tiden? Håper det er stille fordi alle er ute og trener, og ikke fordi dere (som meg i forrige uke) har dårlig samvittighet fordi dere ikke er så flinke, eller at det er fordi folk har begynt å bli lei og/eller mistet pågangsmotet?
 
Er det helt dødt her inne for tiden? Håper det er stille fordi alle er ute og trener, og ikke fordi dere (som meg i forrige uke) har dårlig samvittighet fordi dere ikke er så flinke, eller at det er fordi folk har begynt å bli lei og/eller mistet pågangsmotet?
Tror det et mange som sliter med appen for tiden :(
Her kræsjer den STADIG når jeg skal prøve å svare på et innlegg:( og jeg får heller ikke varsler på tråder og forum jeg følger :-/


Fra appen
 
Tror det et mange som sliter med appen for tiden :(
Her kræsjer den STADIG når jeg skal prøve å svare på et innlegg:( og jeg får heller ikke varsler på tråder og forum jeg følger :-/


Fra appen

Ja, appen er håpløs. Får ingen varsler lengre eg heller :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, det er sant. Jeg bruker sjelden appen, den er bare et stort irritasjonsmoment. Men er det så mange som stort sett bruker appen da? Når jeg er hjemme bruker jeg jo ikke telefonen hvis jeg kan bruke laptopen. :p
 
Her har det blitt et tiltak og slå på pc'n :D appen er liksom så kjekk for en rask tur innom nå og da...hadde den bare vært stabil!
Setter meg nesten bare på pc når jeg skal betale regninger, eller når jeg er på jobb :D


Fra appen
 
Her har det blitt et tiltak og slå på pc'n :D appen er liksom så kjekk for en rask tur innom nå og da...hadde den bare vært stabil!
Setter meg nesten bare på pc når jeg skal betale regninger, eller når jeg er på jobb :D


Fra appen

Laptopen min er på fra jeg våkner til jeg legger meg. :p Syns det er så kronglete å skrive på telefonen (har vel litt for store fingre da), og vanskeligere å lese, dessuten bruker jeg pc-en både til skolearbeid (fulltidsstudent) og serier (studenten må jo få litt pauser), for ikke å snakke om trening. :p Bruker bare telefonen til å spille wordfeud og chess time mens jeg ser på serier. :D
 
Eg bruker omtrent bare ipad'en og iphonen. Her e pc'en tiltak og. Bortsett fra veiedagene eg må bruke excel og skrive inn resultata på krigen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bruker bare appen.. Men har også nettopp begynt å jobbe igjen etter endt permisjon.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bruker bare appen.. Men har også nettopp begynt å jobbe igjen etter endt permisjon.


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, har sett lite til deg i det siste :) kordan går det i jobben da? Hardt å være vekke fra snuppo?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp