Skravletråd for lag GRØNN

Det er veiedag i morgen ja? Jeg var - 0,4 kg i dag (var på pluss etter helgen helt til tirsdag) Så håper jeg kan få til litt ekstra til i morgen :)
 
Det er veiedag i morgen ja? Jeg var - 0,4 kg i dag (var på pluss etter helgen helt til tirsdag) Så håper jeg kan få til litt ekstra til i morgen :)
Ja, eg meiner det var laurdga denne veka og. Men eg likar å holde meg til ein fast dag, så eg tar det fredag uansett.
 
Her har det gått merkverdig bra. Etter 2 mnd med null snop og chips innførte eg og sambuaren min snopedag laurdag som var. Du milde, det var godt med ostepop! Men eg orka ikkje så mykje, og det er jo bra.

Det har blitt litt tull med maten denne veka fordi eg har vore veldig mykje på teatret, men eg har gått ned 1,3(!) kg til tross for alt. Har og vore veldig plaga av migrene, så har berre fått trent ein gong.

Neste veke er det teaterfri (og eg skal til legen og diskutere kva som kan gjerast med migrenen), så det bør bli ei litt meir vanleg veke på alle måtar. Forventar mensen no straks og, så neste veke blir nok ikkje så bra.

Men eg er sjølvsagt veldig fornøgd med resultatet denne veka!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Oioioi så utrolig bra da!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det noen av dere som kan ta utregningen i morgen å sende til Smørblomst1??
Jeg skal på jentekveld så passer utrolig dårlig"/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det noen av dere som kan ta utregningen i morgen å sende til Smørblomst1??
Jeg skal på jentekveld så passer utrolig dårlig"/


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kan sikkert gjøre det, men jeg trenger instrukser ;)
 
Jeg skal legge meg nå også jobber jeg 9-15 i morgen så jeg kommer ikke til å komme innpå igjen før det, men hvis det blir aktuelt bare send meg info på pm :)
 
Da er resultatet ute


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde en dåårlig uke i forrige uke. Det ble noe godt stort sett hver dag (om ikke alle dagene), og ikke enormt mye mosjon heller, bare slitsomt og vanskelig. Var jo på samling på skolen også da, og slet veldig med fokuset osv.

Jeg kjenner meg veldig motivert denne uka, skal definitivt ha alle bonusene i alle fall. På tide å legge vekk snopet når man kjenner man begynner å bli sugen og ikke klare å kontrollere seg.
 
Jeg kan oppdatere om at treningsfilmen som jeg la ut i går, definitivt har gjort NOE. Jeg ble støl allerede i går kveld, vanligvis blir jeg aldri støl før neste dag. I dag kjenner jeg det veeldig godt i hele kroppen. :p
 
Her har det vore ei veldig slapp veke. Får skapt i land bonusane på utfordringa, men det er berre så vidt. Snop og vatn er ingen problem, men eg har hatt voldsomt med migrene så trening på studio har vore utelukka. Har dog fått til ein liten tur kvar dag, med unntak av søndag, men dugnad på teatret får telje for noko (antar det kan telje som trening når ein blir både andpusten og svett og det varar over tid).

Eg tvilar på at det blir noko særleg bra vekt denne veka. Forrige veke var supert resultat, men eg har ikkje vore i nærheten av det denne veka. Kanskje pga. mensen no, eller kanskje badevekta var litt for grei med meg sist? Ikkje veit eg. Har vore flink med mat og sånt synest eg, så vi får sjå korleis det går i morgon. Håpet er 0.
 
Her har det vore ei veldig slapp veke. Får skapt i land bonusane på utfordringa, men det er berre så vidt. Snop og vatn er ingen problem, men eg har hatt voldsomt med migrene så trening på studio har vore utelukka. Har dog fått til ein liten tur kvar dag, med unntak av søndag, men dugnad på teatret får telje for noko (antar det kan telje som trening når ein blir både andpusten og svett og det varar over tid).

Eg tvilar på at det blir noko særleg bra vekt denne veka. Forrige veke var supert resultat, men eg har ikkje vore i nærheten av det denne veka. Kanskje pga. mensen no, eller kanskje badevekta var litt for grei med meg sist? Ikkje veit eg. Har vore flink med mat og sånt synest eg, så vi får sjå korleis det går i morgon. Håpet er 0.

Noen ganger blir det bare sånn. Flott at du gjør det du kan uansett. Kanskje det hjelper med en liten pause i helga, så neste uka blir bedre?

Jeg satset på å få alle bonusene denne uka, men i går glemte jeg rett og slett av at jeg skulle ta fram rockeringen på kvelden, kom på det først da jeg var nesten på tur i senga, og da var jeg så trett at jeg orket ikke. Jeg er også skikkelig støl etter tirsdagstreninga fremdeles. Men vektmessig ser det bra ut her i alle fall.
 
Yey, det gjekk faktisk ned denne veka og! Berre 0,2, men det er uendeleg bedre enn ingenting! Og det viser at sjølv om vi gjeninnførte snopedag ein gong i veka klarar eg å gå nedover. Då får eg fortsette med ostepop om laurdagen! Yey!
 
Yey, det gjekk faktisk ned denne veka og! Berre 0,2, men det er uendeleg bedre enn ingenting! Og det viser at sjølv om vi gjeninnførte snopedag ein gong i veka klarar eg å gå nedover. Då får eg fortsette med ostepop om laurdagen! Yey!

Snopedag er fint å ha, jeg syns det er fint å vite at hvis jeg bare klarer å holde ut til da, så kan jeg unne meg de tingene jeg har lyst på. Så velger vi kanskje heller å gjøre litt ekstra ut av det noen ganger, bake noe eller slikt, for å lage ting man har gått og hatt lyst på. :)
 
Her gikk det ikke bra denne uka :( Første uka siden jeg begynte på slankekrigen jeg har gått opp :(
0,2kg opp :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her gikk det ikke bra denne uka :( Første uka siden jeg begynte på slankekrigen jeg har gått opp :(
0,2kg opp :(


Sent from my iPhone using BV Forum

Så dumt!

Håper virkelig ikke det, men kanskje det er vår tur til å tape veiinga denne uka da. Ser ikke ut som det har vært de helt store tallene på noen av oss? Men vi har vel ikke tapt enda, har vi?
 
Så dumt!

Håper virkelig ikke det, men kanskje det er vår tur til å tape veiinga denne uka da. Ser ikke ut som det har vært de helt store tallene på noen av oss? Men vi har vel ikke tapt enda, har vi?
Vi har aldri tapt! *bankibordet* Men nå er vi bare 2 lag igjen, så det blir nok tøft å vinne denne uka. Jeg vil ikke ut :( Men er kanskje jeg som må ut om vi taper da.. :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har aldri tapt! *bankibordet* Men nå er vi bare 2 lag igjen, så det blir nok tøft å vinne denne uka. Jeg vil ikke ut :( Men er kanskje jeg som må ut om vi taper da.. :(


Sent from my iPhone using BV Forum

Vi krysser fingrene! Men klart, til slutt ryker vi jo alle sammen. Håper du fortsetter på wildcard og henger med om du skulle ryke!
 
Back
Topp