Klagetråden !!

Vondt i hodet! Ofte....aaahh!! Kjempelei av det. Sikkert en "vondt i hodet" periode jeg er, samme som jeg var i med førstefødte.

Prøver å unngå å knaske på Paracet...men klarer ikke i de verste tilfellene :( Hjelper ikke at ny studie viser korrelasjon mellom mødre som brukte Paracet under svangerskapet og økt sjanse for barn med ADHD :schocked028
 
Sinnsyk hodepine i dag.. har til og med sovet... ingenting hjelper.. :( :(
 
Ikke enda tydeligvis. Uke 16 nå, og like kvalm. Takk og liv for afipran. Hvordan går det med deg?


Sent from my iPhone using BV Forum
Afipran funker ikke:( akupunktur tar nok toppene! 15+5 idag, og dårlig fortsatt jeg og. Hva er neste håp? Uke 20!?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har blitt potte forkjøla.............grr..
 
Afipran funker ikke:( akupunktur tar nok toppene! 15+5 idag, og dårlig fortsatt jeg og. Hva er neste håp? Uke 20!?


Sent from my iPhone using BV Forum

Var da det sluttet sist. Men sist var jeg kun kvalm på morgenen, nå er det hele døgnet:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var da det sluttet sist. Men sist var jeg kun kvalm på morgenen, nå er det hele døgnet:/


Sent from my iPhone using BV Forum
Hørt om flere hvor det gir seg rundt halvveis, så håper på det:) jeg er og konstant hele døgnet. Spyr du og? Jeg spyr om mårran og om ettermiddag nå de siste dagene. Ufattelige brekninger! I mellomtiden prøver jeg å få i meg litt mat å drikke:( og ligger mye på sofaen..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hørt om flere hvor det gir seg rundt halvveis, så håper på det:) jeg er og konstant hele døgnet. Spyr du og? Jeg spyr om mårran og om ettermiddag nå de siste dagene. Ufattelige brekninger! I mellomtiden prøver jeg å få i meg litt mat å drikke:( og ligger mye på sofaen..

Spyr på morgenen. Ellers er det bare kvalme og brekninger. Går på jobb, så klarer meg greit. Får i meg mat, men ikke mye som smaker..

Sent from my iPhone using BV Forum



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper kvalmen forsvinner hos oss begge snart:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lyst til å klage litt over at det plutselig dukker opp noe og omfattende oppgaver på jobb, nå mens jeg er 30% sykemeldt. Jeg er nok litt ømtålig om dagen, men føler akkurat nå at det er forventet at jeg skal gjøre 100% jobb på 70% stilling...
 
Kvalm, svimmel, hodepine, vondt i magen, blemmer på tunga... Lei før jeg er halvveis :( 15+1 i dag. Besvimte nesten på butikken. Dødsflaut! Måtte sitte på en eske bak kassa til jeg klarte å gå hjem selv


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lyst til å klage litt over at det plutselig dukker opp noe og omfattende oppgaver på jobb, nå mens jeg er 30% sykemeldt. Jeg er nok litt ømtålig om dagen, men føler akkurat nå at det er forventet at jeg skal gjøre 100% jobb på 70% stilling...

Sånn har jeg det også.. :( selvfølgelig må du lytte til kroppen og sykemelde deg, men vi gjør ingenting med arbeidsmengden din.. :( jo, takk for den hyggelige beskjeden..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sånn har jeg det også.. :( selvfølgelig må du lytte til kroppen og sykemelde deg, men vi gjør ingenting med arbeidsmengden din.. :( jo, takk for den hyggelige beskjeden..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er jo for dumt at det skal være sånn... Blir bare lei meg av det jeg. Får se i praksis hvordan det blir med nye oppgaver, men jeg må rokkere mye på dagene mine uansett for å få alt til å gå opp. Og det blir nok ikke bedre nå...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er jo for dumt at det skal være sånn... Blir bare lei meg av det jeg. Får se i praksis hvordan det blir med nye oppgaver, men jeg må rokkere mye på dagene mine uansett for å få alt til å gå opp. Og det blir nok ikke bedre nå...


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er nesten bedre å sykemelde seg fullt når det er slik.. Blir mer stresset av å være på jobb og se alt jeg ikke rekker enn å være helt borte fra det.. Kjedelig at det er slik det må bli.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Det er nesten bedre å sykemelde seg fullt når det er slik.. Blir mer stresset av å være på jobb og se alt jeg ikke rekker enn å være helt borte fra det.. Kjedelig at det er slik det må bli.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har også tenkt det samme, og det blir jo helt feil om man må ende opp med å gjøre det sånn.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er såååå kjedelig å være 19+0, vite at det er en frisk gutt inni magen og fortsatt ikke kjenne noe spark/bevegelser! Har kjent noe 3-4 ganger kanskje. Huff, dumme morkaka som ligger å demper alle bevegelser!! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Eeer så trøtt! Hele tiden... Og bekymret plutselig nå. Fordi jeg mener livmora skulle vært høyere nå. Blæ! Også usikker på hva jeg egentlig kjenner i magen.
Tilslutt har jeg vondt i hodet. Tok 2 paracet til og med uten at det hjalp.
Også har jeg begynt å rydde rommene til ungene og sortere leker! Fader det er tidkrevende!
Takker for" fridagen"..
 
Nå må jeg syte litt! Våknet i natt av magekramper. Fikk spist litt og lagt meg igjen men tok laaang tid før de var så lite vonde at jeg fikk sove litt til. Når jeg våknet igjen var det fortsatt magekramper der. Ble litt mindre vondt på formiddagen men nå er de kjempevonde igjen :-( håper de går over til i morgen for da skal jeg ut å reise.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp