Vogn

Emmaljunga combi duo. Samma som storesøster brukte. Den e i fin forfatning så ser ingen grunn til å kjøpa ny:)

Samma her også..
Vogna vår er brukt til to, og er snart sju år(!), men er fortsatt like fin. Lagrer den inne, og har håpa på å kunne få bruk for den en aller siste gang.
Ellers har jeg en Brio sportsvogn, som jeg kjøpte ny til nr.2. Den blir kjekk å ha når den lille blir større.
 
Vi kommer til å bruke Tfk joggster twist som storebror brukte, kjempefornøyd med den! :)
 
Tenker litt på emmaljunga city cross, men hvordan funker den i byen, på buss o.l.? Vi kommer til å bruke mye offentlig transport (og bor i blokk enn så lenge), så viktig at den ikke er for svær og tung... men ser helst for meg fire hjul, og så må det jo gå an å trille den på skogsveier og sånn også... vanskelig for en stakkars uerfaren, dette. :)

Elsker City Crossen min, hadde kjøpt den om jeg ikke hadde fra før og :p
 
Har emmaljunga edge duo, britax b-agile, Silvercross og ei joggevogn. Fekk Silvercross og joggevogna av ei som kom til å hive dei viss eg Ikkje ville ha dei. Flaks!
 
Jeg må ha søskenvogn. Noen anbefalinger??
Hvis noen vil ha brio smile så kan de få kjøpe min. Kun bagdel som er brukt. Kun brukt siden september 2013.

Sett på tfk twinner, fin! Babytravel Dublin også, rimeligere versjon. Funderte også på bugaboo donkey, siden jeg har cameleon nå, men da må jeg evt. Komme over et kupp! :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
City elite baby jogger i ny modell og koksgrå.. tror jeg det blir.. utrolig god å trille, og legges sammen på 1 trinn.. og understellet kan brukes med barnesetet jeg skal ha :)

Vil bare sjekke ut testingen på den før jeg bestemmer meg :)
 
Sett på tfk twinner, fin! Babytravel Dublin også, rimeligere versjon. Funderte også på bugaboo donkey, siden jeg har cameleon nå, men da må jeg evt. Komme over et kupp! :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Vurderer donkey siden du har cameleon? Hva mener du? Blei litt nysgjerrig nå, vurderer cameleon selv:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vurderer donkey siden du har cameleon? Hva mener du? Blei litt nysgjerrig nå, vurderer cameleon selv:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Må ha søskenvogn nå :) Donkey kan brukes både som singel og dobbel.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Har Emmaljunga City Cross Brown Flower. Elsker og forguder vogna. Har bare sportsdelen, så må ut å kjøpe bag. Vogna passer veldig godt til mitt bruk, og det er en trygg, stabil og pen vogn. Definitivt min favoritt :)
 
Back
Topp