Nedtelling Uke 20 (halvveis!!!!!)

K

Koffert

Guest
Ja, enda en nedtellingstråd da :) (siden jeg er så glad i de :p)
 
Det er 8 dager igjen :D
 
Hvordan teller dere? Jeg er 17+4 idag, og tenker jeg er halvveis 20+0.. Sier dere da uke 20 eller 21?
 
Jeg sier alltid den uka jeg er i- altså 17+2, 17+6 er uke 17 for meg:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Enig der :) jeg sier jeg er i uke 18 nå når jeg er 18+6. I morgen er jeg 19+0, og da er jeg i uke 19 :p
 
Ikke for å tråkke noen på tærne, men er man f.eks 18+3, så er man jo i realiteten ferdig med uke 18, og er 3 dager inn i uke 19.... :)

Jeg er 18+6 i dag, og sier jeg er i uke 19. Fra og med i morgen er jeg i uke 20 :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg gjør som nannaed og lykkeligmamma81, har lært at 18+2 omtales som uke 19. Sikkert litt ulik praksis, men jeg har ikke tenkt å endre det nå og "miste" en uke!
11 dager til 20+0 når midnatt passeres! _Det_ er passe absurd, altså.
 
Jeg gjør som nannaed og lykkeligmamma81, har lært at 18+2 omtales som uke 19. Sikkert litt ulik praksis, men jeg har ikke tenkt å endre det nå og "miste" en uke!
11 dager til 20+0 når midnatt passeres! _Det_ er passe absurd, altså.
 
Jeg gjør som nannaed og lykkeligmamma81, har lært at 18+2 omtales som uke 19. Sikkert litt ulik praksis, men jeg har ikke tenkt å endre det nå og "miste" en uke!
11 dager til 20+0 når midnatt passeres! _Det_ er passe absurd, altså.
 
9 dager! :D Sier at jeg er i uke 18 nå, er 18+4. Skjønner ikke helt det andre systemet :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Akkurat ei uke igjen i dag ;) er vel eegentlig i uke 20 nå, men jeg teller frem til 20+0 ;)
 
Ikke for å tråkke noen på tærne, men er man f.eks 18+3, så er man jo i realiteten ferdig med uke 18, og er 3 dager inn i uke 19.... :)

Jeg er 18+6 i dag, og sier jeg er i uke 19. Fra og med i morgen er jeg i uke 20 :)


Sent from my iPad using BV Forum

Enig her. Det er iallfall slik medisinske personell operer med :)
 
Back
Topp