Hvor lenge våken av gangen..?

Catbar

Betatt av forumet
Hvor lenge er deres små oppe av gangen på dagtid. Føler hun sover så mye. Er våken ca 45 min mellom sovingene. Er det vanlig?
 
På formiddagen går det alt fra 1time til 1,5 time mellom soveøktene! På ettermiddagen kan det gå lenger - han er mer urolig da og vanskeligere å få til å falle til ro synes jeg. Jeg aner ikke hva som er vanlig jeg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
På formiddagen går det alt fra 1time til 1,5 time mellom soveøktene! På ettermiddagen kan det gå lenger - han er mer urolig da og vanskeligere å få til å falle til ro synes jeg. Jeg aner ikke hva som er vanlig jeg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Omtrent sånn her også!

app'en
 
Først sov lillegutt hele dagen.. nå sover han så og si ikke. Etter at han begynte å sovne i egen seng mellom åtte og ni på kvelden, slutta han å sove på dagen. 15 minutter her og der, ja. Og triller vi tur sover han, men det er ikke lenge altså :p

Alt er vell vanlig tenker jeg. Noen babyer sover hele tiden, andre nesten ikke.
 
Vesla er våken alt fra 45 min til 2 timer, varierer veldig på hvor lang duppen er :) noen ganger rekker hun bare mat og ren bleie før hun sovner igjen :)
 
Vesla er våken alt fra 45 min til 2 timer, varierer veldig på hvor lang duppen er :) noen ganger rekker hun bare mat og ren bleie før hun sovner igjen :)
Samme her. Men bikker det to timer blir det for mye. Sover sjelden mer enn en time av gangen på dagtid, bortsett fra når vi triller tur. Eller hvis vi har vært ute på noe så han får masse inntrykk. Da er han helt pudding etterpå:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun er våken 4 ganger om dagen og 2 ganger på nettene.
Den lengste perioden på dagen er fra 16-19 og ellers på dagen er hun oppe 1t i slengen og på natta 30 min.

Men sove dager er hun oppe max 3 timer. Da er det 15-30 min i slengen hun er oppe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp