Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi spiser snop som regel på kvelden etter at jenta er lagt, så her er ikke det noe problem. Hun blir 2 år denne måneden. Dessuten MÅ ikke ungene smake på alt de voksne spiser.
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvorfor må de ha snacks/søtt så tidlig? Eldste her fikk lørdagsgodt første gang når,han var 2,5.. Nå er han straks 3 og ber heller om frukt enn godt, rett og slett fordi vi har gitt det i steden og lært han sunne vanerEt vel bare snakk om å gi en smaksprøve.. spiser ikke barna dine noen form for snacks/søtt de da?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
MÅ ikke, men jeg mener at sunne vaner kan også være fornuftige vaner. Mine på 3,3 fikk tidlig smake på usunne ting og har aldri vært prippen med å gi noe heller. Men de elsker også frukt og diverse grønnsaker og jubler viss jeg lager til lørdagsnacks som består av knaskegulerøtter/agurk og div. fruktHvorfor må de ha snacks/søtt så tidlig? Eldste her fikk lørdagsgodt første gang når,han var 2,5.. Nå er han straks 3 og ber heller om frukt enn godt, rett og slett fordi vi har gitt det i steden og lært han sunne vaner
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Haha, herregud!Skal man ikke tørre gå ut døra da ifare for å bli påkjørt FKs ?
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Skal man ikke tørre gå ut døra da ifare for å bli påkjørt FKs ?
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Signerer denne.Det hadde jeg ikke vurdert å gi engang
det er jo mindre sjangse å sette et popcorn fast i halsen enn og bli påkjørt av en bil ute vil jeg troHaha, herregud!
jenta mi har aldri smakt popcorn og liker ikke å gi henne gulrot som ikke er kokt, men hun har fått litt, eple spiser hun mye av å har gjort det en stund, har aldri delt opp eple i mer enn to, samme med andre "harde" ting.Dere som ikke gir popcorn til et nesten 2 år gammelt barn. Gir dere eple og gulrøtter og andre harde frukter og grønnsaker? Tenker ikke på kokte ting nå.