Alle gode ting er tre?

Dag to.

Smertene er borte (de var virkelig ikke ille heller denne gangen, jeg tok en naproxen sånn en times tid før jeg sto opp, og en i ett-tiden. Jeg hadde sikkert klart meg med paracet, men det hadde jeg ikke. setter på handlelista sammen med folat, jeg skal uansett til legen med guttungen over helga, og da kan vi gå innom apoteket før vi drar hjem)

Jeg blør selvsagt en god del, men nå venter jeg bare på at det skal gå over, så får vi komme igang med ny syklus. Akkurat denne fasen er veldig kjedelig (det er også spotte-fasen, veeeeeente 2-3 uker på el-fasen og den første uka av dpo-tiden, sånn frem til... spottefasen) Ok, alle faser er egentlig litt kjedelig, da er det godt at jeg har en familie å kose meg med.

Nå skal vi straks lage til familiefrokost, alle er våken og klar for en lørdag. Vaskemaskina er igang, og jeg har planer om litt hagearbeid i dag. (Ja, vi har jo ikke vinter, og komposten er full) Og om energien og tiden strekker til, skal jeg så litt frø sammen med ungene. (og om den ikke strekker til, eller muligens uansett, skal jeg så en del frø uten ungene og for den del)

Fine planer for en familielørdag
 
En liten gjennomgang av syklushistorikken på FF viser forøvrig at dette ikke er PP 12 slik jeg først hadde talt meg ut til, men PP 14. Det stemmer vel bedre med 14-15 mnd prøvetid.
 
PP 14 holder. Jeg håper vi skal få en førjulsgave i år begge to jeg. :) Ha en fin lørdag!
 
Ja, pp 14 holder. Men om det blir suksess vet vi ikke før om en 4-6 uker.

Jeg tror jeg skal fornye VIP på FF.... usikker.... må bestemme meg i løpet av de neste dagene.

Jeg har ikke hatt det før, men det har vært kjekt. Ja, det det gir meg er jo bare for gøy, men det ER gøy å sjekke pregnancy-prosnetsjangs, sign-cloud, legge grafene over hverandre, eller symptomene.

DEt gjør meg ikke mer eller mindre gravid, men muligens en bitte liten grann mindre gal?Jeg kjøpte et års vip når gratimnd var over. Det har blitt litt forlenget av en pause da jeg mistet, samt ekstrdager gjennom refferal-greiene. Men nå går det mot en slutt.

forlenger jeg for et år til? Jeg har prøvde i 14 mnd, tar det ET ÅR TIL? Men å fornye for tre mnd, og så tre til, og så.... det er mye dyrere. Det er jo ikke så dyrt da, om jeg fornyer for et år nå er det under 300 kr. så jeg kan jo takle at jeg ikke bruker hele.
 
Det er dårlig gjort at du må fornye abonnementet. Det skal ikke ta ett helt år til. Dermed basta!

*Taster på app på mobilen*
 
Men, om jeg vil ha VIP videre må jeg ta valget snart, for det slutter om 6 dager (mener det var 5 i går? nja, tja, i alle fall, snart)

Så da er spm bare hvor lenge jeg i så fall skal fornye for.
 
Ja. Du kan vel uansett vente med å fornye til du tror du har hatt EL? Eller bruker du det før EL også? For i så fall får du en ekstra uke å tenke over det på?
 
Poenget er stor prosentvis rabatt om jeg bestiller før det går ut.

$45 - 365 Days VIP Membership
62.5% Off. - Regular $120.
$25 - 180 Days VIP Membership
Membership Renewal Discount - 58.3% Off Regular $60.
$16.95 - 90 Days VIP Membership
Time Limited Special Discount - 43.5% Off Regular $30.
$10 - 30 Days VIP Membership
Regular Package.

Det er helt greit å betale 45 dollar for et år, det er 270 kr
120 dollar er 720 kr, og ikke like greit, synes jeg, så jeg skal slett ikke vente til dette "forny i tide"-tidbudet går ut
 
Poenget er stor prosentvis rabatt om jeg bestiller før det går ut.

$45 - 365 Days VIP Membership
62.5% Off. - Regular $120.
$25 - 180 Days VIP Membership
Membership Renewal Discount - 58.3% Off Regular $60.
$16.95 - 90 Days VIP Membership
Time Limited Special Discount - 43.5% Off Regular $30.
$10 - 30 Days VIP Membership
Regular Package.

Det er helt greit å betale 45 dollar for et år, det er 270 kr
120 dollar er 720 kr, og ikke like greit, synes jeg, så jeg skal slett ikke vente til dette "forny i tide"-tidbudet går ut

Ahh.. Nei, da må du fornye, visste ikke om rabattene. Og 270 kr er jo ikke mye penger. To pakker med EL-tester og g-tester fra billig-tester.dk. :p Hvorfor ikke? Da ville jeg fornyet ja, og tenkt at "Om jeg blir gravid denne første pp'en så er det ikke 270 kr jeg savner uansett." :)
 
Jepp, det er det jeg også tenker.
 
Må bare rote meg til å ha bankkortet der jeg er ved pc. Å ta det via Google play ble bare rot sist pga at jeg ikke har ff med Google-mailadressen min, så de kobla det ikke automatisk.

Eller, klare meg uten. Vi får se.

fra app
 
Dag... 6. Eller 7 om det egentlig startet dagen før, men vi sier 6. Første dag uten blod. Oppblåst, luftsmerter og trøtt. Passer dårlig med å ha opplyst mannen om at jeg ikke blør mer...

fra app
 
Jeg sovna jeg like etter det innlegget. Våkna av at mannen kom og lurte på om det gikk bra, og så la jeg meg.

Får se om jeg holder meg våken til mannen kommer til sengs i dag, men jeg er sylte forkjøla og sendt til sengs for å hvile...

fra app
 
Æsj. God bedring! <3
 
Føler meg hakket bedre, men det er mest fordi jeg får puste, takket være nesespray.

Det går vel over.

fra app
 
Dagens temp handler ikke om syklusen. Jeg kommer til å ta den bort.

Håper formen kommer seg.

Og venter, venter på el. Om ei uke? To?

fra app
 
Jeg gleder meg og håper du får EL snart, og heier på at det er gullegget denne gangen her.
 
En eller annen gang i løpet av de neste ti dagene, mener ff jeg skal få el.

Jeg venter...

fra app
 
Har du oppgradert VIP medlemskapet ditt?

Nå er det snart EL, jeg har bestemt det.


*Taster på app på iPad*
 
Ja, jeg gjorde det. Så jeg har VIP et år til.

fra app
 
Back
Topp