Hei, og velkommen til September 2014! (kontakt gruppeansvarlig her)

  • Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet
Er helt fersk her inne, men ser frem til en spennende tid i møte, har to foreløpige terminer 19 og 23. Men skal snart på ny tidlig UL for å sjekke litt mer. Er egentlig nysgjerrig på alt med graviditet å gjøre, ettersom jeg har mista 4ganger før. Gleder meg til å følge med her inne :)
 
Hei, noen år siden sist jeg var inne her..., og ser at jeg er registrert med mitt gamle nick. Hvordan endrer jeg det? Har foreløpig termin 19.september ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei :) er det mulig å få sånn våre bilder øverst? Med magebilder osv? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Er helt fersk her inne, men ser frem til en spennende tid i møte, har to foreløpige terminer 19 og 23. Men skal snart på ny tidlig UL for å sjekke litt mer. Er egentlig nysgjerrig på alt med graviditet å gjøre, ettersom jeg har mista 4ganger før. Gleder meg til å følge med her inne :)
Gratulerer, og velkommen hit! :D
 
Er helt fersk her inne, men ser frem til en spennende tid i møte, har to foreløpige terminer 19 og 23. Men skal snart på ny tidlig UL for å sjekke litt mer. Er egentlig nysgjerrig på alt med graviditet å gjøre, ettersom jeg har mista 4ganger før. Gleder meg til å følge med her inne :)

Ny termin etter sist UL, 19 sept :) Alt sto bra til med nurket i magen :)
 
Er jeg medlem av gruppa nå? Er jo ikke noe særlig poster her? Er jeg på feil sted? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er jeg medlem av gruppa nå? Er jo ikke noe særlig poster her? Er jeg på feil sted? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hvis du går inn på september 2014 gruppa så er det flere poster der, her er bare spm til gruppeansvarlig :)
 
Back
Topp