Skravletråd lag rosa

Kun gått ned 0,3 denne uka, men har gått ned i cm, så tenker meg til at jeg har fått litt muskler da siden vekta ikke har gått ned noe særlig.
 
Ble så travelt for meg utpå ettermiddagen at det ble helt glemt! Menmen, dere får ha lykke til videre :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da er resultatet ute.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Flinke smørblomsten♥♥ :)

og beklager for oppgang på meg denne uka :-( Ferdig med Paleo, og begynt med tilvenning av "vanlige" matvarer igjen :-/

★☆★duppedingsen★☆★
 
Takk snille dåke <3


Sent from my iPad using BV Forum
 
Flinke smørblomsten♥♥ :)

og beklager for oppgang på meg denne uka :-( Ferdig med Paleo, og begynt med tilvenning av "vanlige" matvarer igjen :-/

★☆★duppedingsen★☆★
Så på utfordringen at du har trent som en gal også, så sikkert mye muskelvekt der da! :)
 
Håper ingen blir sure nå, men jeg tar en sjefsavgjørelse og slenger opp samme utfording en uke til, slik at vi kan begynne i morgen. Eneste endringen blir at en må ha trent slik at en får minst 30 poeng hver dag for at en skal få bonus for treningen...
 
Last edited:
Så på utfordringen at du har trent som en gal også, så sikkert mye muskelvekt der da! :)
Ja, har trena som fy, og med PT inni der og, så har jeg vært så støl at jeg kunne spydd :p hehe..

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Håper ingen blir sure nå, men jeg tar en sjefsavgjørelse og slenger opp samme utfording en uke til, slik at vi kan begynne i morgen. Eneste endringen blir at en må ha trent slik at en får minst 30 poeng hver dag for at en skal få bonus for treningen...
Kjempebra MommA!! Utfordringen fu gerte jo bra, og så du hadde endret dette med treningen som vi snakket om, så da er jo det bare gull :)

FLINK DU!!

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Ja, har trena som fy, og med PT inni der og, så har jeg vært så støl at jeg kunne spydd :p hehe..

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Hadde også noen sånne treningsøkter denne uka... :) Så vondt, men samtidig så godt når du vet du har trent så bra at alle muskler skriker i smerte :) Har begynt å være med på slyngetrening her, og så går jeg på cardiotime etterpå... Slitsomt, men utrolig deilig samtidig! :)
 
Flinke dere er allesammen! Jeg håper all sykdom forsvinner i løpet av natten, så jeg også kan starte med trening igjen:)
 
Beklager, men snopebonusen min forsvant i går da vi var på middag og fikk servert fastelavnsboller til dessert. Men skal ta igjen poengene med mye trening. Var ute på 70 min trilletur i går, 45 min i dag og etter babysvømmingen som vi skal på nå så skal jeg på slynge og zumba time....
 
Back
Topp