Skravletråd for lag GRØNN

- 0,7 her:) jeg legger inn resultat nå siden jeg reiser bort i helgen :)

Edit: Nei, faktisk 1,2 kg :D Jeg ser bare at på grete roede sist la jeg inn 95,3, men forrige uke her hadde jeg 95,8 :)
Kjempebra jobba!!!!:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sukk, ikke noe gøy! Jeg som har vært så flink denne uka har gått opp 0,7 kg. Tror det er fordi jeg har trent mye de siste dagene. Har gått lange turer og trent shred, så jeg er veldig støl i dag, og jeg vet at jeg gjerne kan holde på vann når jeg er støl. Har erfart det før at mye trening kan føre til oppgang en periode. Føles urettferdig da, siden jeg i forrige uke spiste kake nesten hver dag etter bursdagen til vesla, og fremdeles hadde nedgang. Så da håper jeg veldig at jeg overlever denne uka...
 
Null ned for meg denne uka:(

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Her blei det ned 0,5. Fornøgd med det. Neste veke blir kjempekaotisk for meg, satsar på det gir seg utslag nedover heller en oppover...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Åneeei :( Mamatina og Demilo har ikke registrert vekt denne uka :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så rart, demilo sa jo at hun la inn resultatet i går?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan det være at det ikke ble oppdatert? Flere av oss har jo opplevd at ting flyttet på seg mens vi oppdaterer eller at oppdateringen forsvant. Håpet det er noe teknisk. :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hørte med smørblomst nå om jeg kunne rette opp, siden vektnedgangen hennes står i skravletråden vår


Sent from my iPhone using BV Forum
 
- 0,7 her:) jeg legger inn resultat nå siden jeg reiser bort i helgen :)

Edit: Nei, faktisk 1,2 kg :D Jeg ser bare at på grete roede sist la jeg inn 95,3, men forrige uke her hadde jeg 95,8 :)
Etter litt frem og tilbake og etter vi trodde du ikke hadde levert vekt for denne uka (uke 8), så ser jeg hva som har gått feil hos deg.
Din forrige ukes vekt har jeg registrert med 95,3kg, ikke 95,8 som du trodde. Det ser ut som hele uke 7 (forrige uke) har forsvunnet fra registreringen din. For uke 6 har jeg registrert 95,8 på din vekt. Så hvis du får lagt til uke 7 med forrige ukes vekt, %nedgang og BMI og legger denne uken som uke 8, så er vi på rett spor igjen;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Etter litt frem og tilbake og etter vi trodde du ikke hadde levert vekt for denne uka (uke 8), så ser jeg hva som har gått feil hos deg.
Din forrige ukes vekt har jeg registrert med 95,3kg, ikke 95,8 som du trodde. Det ser ut som hele uke 7 (forrige uke) har forsvunnet fra registreringen din. For uke 6 har jeg registrert 95,8 på din vekt. Så hvis du får lagt til uke 7 med forrige ukes vekt, %nedgang og BMI og legger denne uken som uke 8, så er vi på rett spor igjen;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ups, beklager! La inn resultatene i fei før jeg skulle reise bort i helgen :/ Skal ordne det! Resultatet på uke 7 hos meg er forøvrig resultatet for uke 8! :)

Nå er alle tallene riktig :)
 
Last edited:
Jeg tror feilen ble at jeg hadde 95,3 forrige uke siden uke 7 ble borte for meg og da blir det at jeg gikk ned 0,7 likevel :)

Beklager at jeg ikke har sett dette, takk for at dere fikk ordnet det :) :)
 
Last edited:
Ups, beklager! La inn resultatene i fei før jeg skulle reise bort i helgen :/ Skal ordne det! Resultatet på uke 7 hos meg er forøvrig resultatet for uke 8! :)

Nå er alle tallene riktig :)
Det var det jeg skjønte etter jeg fikk sett nøye på tallene og på det du skrev i skravletråden her;) Så bra du har ordnet det:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Denne uken har vi hatt en del vårrengjøring i huset, så fått en del trening der + rent og ryddig hus :) Og nå jobber jeg hardt mot delmålet mitt til å gå ned 10 kg til vi reiser på ferie i april. To småå kilo igjen :)
 
Last edited:
Denne uken har vi hatt en del vårrengjøring i huset, så fått en del trening der + rent og ryddig hus :) Og nå jobber jeg hardt mot delmålet mitt til å gå ned 10 kg til vi reiser på ferie til New York i april. To småå kilo igjen :)
Så bra, du er kjempeflink!!! Dette klarer du vettu;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går det her da jenter?


Sent from my iPhone using BV Forum
Her har det gått merkverdig bra. Etter 2 mnd med null snop og chips innførte eg og sambuaren min snopedag laurdag som var. Du milde, det var godt med ostepop! Men eg orka ikkje så mykje, og det er jo bra.

Det har blitt litt tull med maten denne veka fordi eg har vore veldig mykje på teatret, men eg har gått ned 1,3(!) kg til tross for alt. Har og vore veldig plaga av migrene, så har berre fått trent ein gong.

Neste veke er det teaterfri (og eg skal til legen og diskutere kva som kan gjerast med migrenen), så det bør bli ei litt meir vanleg veke på alle måtar. Forventar mensen no straks og, så neste veke blir nok ikkje så bra.

Men eg er sjølvsagt veldig fornøgd med resultatet denne veka!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp