Skravletråd for lag GRØNN

Vi blei enige om å la det gå lørdag denne uka siden vi skreiv det og utfordringen er ute. Neste uke er det lørdag pga studering som avtalt tidligere. En bestemmer selvfølgelig om en vil veie fredag eller lørdag :)


Sent from my iPad using BV Forum

Men jeg tror det var en annen student i gruppa også, har det ikke noe med det å gjøre at det opprinnelig var notert ned lørdag denne uka?
 
Men jeg tror det var en annen student i gruppa også, har det ikke noe med det å gjøre at det opprinnelig var notert ned lørdag denne uka?

Var opprinnelig neste uke. Og da var det vel du som trengte? Men eg har rota litt og trodde det var denne uka. Den andre som trengte det tror eg er røket ut. :) så for at det ikke blir så mye frem og tilbake så bare kjører vi denne lørdagen også. :)
 
Var opprinnelig neste uke. Og da var det vel du som trengte? Men eg har rota litt og trodde det var denne uka. Den andre som trengte det tror eg er røket ut. :) så for at det ikke blir så mye frem og tilbake så bare kjører vi denne lørdagen også. :)

Jo, jeg trodde bare det var denne uka den andre studenten trengte veielørdag. :)
 
Hvordan går det med dere denne uka jenter? Stille her :) Her går det i havregrøt, knekkebrød og masse vann! :p i dag skal jeg på en times styrketrening :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går det med dere denne uka jenter? Stille her :) Her går det i havregrøt, knekkebrød og masse vann! :p i dag skal jeg på en times styrketrening :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Går ikke veldig bra.. Men håååååper på litt nedgang selvom jeg fortsatt er opp 0,6kg :( Ned 0,4 siden i går, så er jo et bittelite håp.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Rent kostholdsmessig og når det gjelder mosjon så føler jeg at jeg har en veldig bra uke, men det vises ikke på vekta foreløbig.
 
Føler ikke at motivasjonen er på topp her om dagen, men prøver å spise sunt og klarer fint å holde meg unna godteri. Har så mange kg igjen og selv om jeg har gått ned 7 kg så føler jeg ikke at jeg ser det :/ Skulle ønske det fantes en quick fix:p Vurderer lavkarbo ofte, men har prøvd det før og det var ikke helt meg. Men vet at det er effektivt.

I går malte jeg i 4 timer så jeg er litt usikker på om det går under trening på utfordringen? Ble jo sliten og varm :)
 
Føler ikke at motivasjonen er på topp her om dagen, men prøver å spise sunt og klarer fint å holde meg unna godteri. Har så mange kg igjen og selv om jeg har gått ned 7 kg så føler jeg ikke at jeg ser det :/ Skulle ønske det fantes en quick fix:p Vurderer lavkarbo ofte, men har prøvd det før og det var ikke helt meg. Men vet at det er effektivt.

I går malte jeg i 4 timer så jeg er litt usikker på om det går under trening på utfordringen? Ble jo sliten og varm :)

Jeg ville spurt om det, for det er kjempeslitsomt! Kanskje du kan føre opp noe av det i alle fall. Det er jo ikke akkurat en dagligdags aktivitet som støvsuging og slikt

Du kan jo prøve å leve litt høyprotein i alle fall, men jeg ville ikke brukt den mest ekstreme lavkarboen. Gikk ned mye ja, men det var så vanskelig å vedlikeholde, mistet motivasjonen totalt etter tre mnd, da var jeg så lei at jeg ikke nesten ikke taklet mat generelt, og jeg la på meg alt og mere til.
 
Jeg har hentet motivasjon på annet vis i dag. Har hatt meg en deilig tur ute og fått litt sol på fjeset (hurra, i dag hadde vi sol på huset for første gang i år!). Så satt jeg og surfet på vektklubben, hvor jeg har vært medlem siden januar 2012. Jeg har ikke bestandig brukt det like aktivt, og det har vært litt opp og ned, men totalen var veldig fin:
Jeg har gått ned 27 cm rundt hoftene, 29 cm cm rundt midja, 9 cm rundt hvert lår, og 4 cm rundt overarmene. Har ikke målt bysten før nylig, men på den måten jeg måler har jeg gått ned 11 cm på under ett år.

Totalt har vekta gått fra 104 til nå 89,9 kg, og BMIen har gått fra 32,5 til 28,1.

Så av og til, når man baler med dagen, syns uka er røff, motivasjonen minsker, så kan det være lurt å ikke bare se på de små skrittene, men løfte blikket og se på hele bildet. Hvor mye mer kunne jeg ikke fått til på de årene om jeg ikke hadde gått opp igjen flere ganger, gitt opp underveis og latt meg selv forfalle. Hvor langt kan jeg være kommet ett år fra nå, om jeg bare fortsetter på det som til hverdags funker så fint nå?
 
Det er godt å ha et lag å vende seg til når ting går litt trått, setter stor pris på det du sier toneany! :) Du har vært såå flink! :D
 
Det er godt å ha et lag å vende seg til når ting går litt trått, setter stor pris på det du sier toneany! :) Du har vært såå flink! :D

Takk for det. :)
Ja, det er fint å ha flere å hente støtte og inspirasjon fra, for er det noe som kan være treigt og umotiverende så er det å slite med vekt, kost, motivasjon og selvbilde...
 
Null energi:( hvis jeg ikke får opp blodprosenten snart er jeg redd jeg må trekke meg:(

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Null energi:( hvis jeg ikke får opp blodprosenten snart er jeg redd jeg må trekke meg:(

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Det trenger du jo ikke, det kan jo hende du klarer å rette det opp og likevel henge med. Ryker du så ryker du, men du trenger ikke gi opp. :)
Du har fått medisiner ja? Ville laget en biffmiddag med brokkoli til, og drikk appelsinjuice. :)
 
Her er det travelt! Teateret til jentungen har premiere i dag, så det har vore øving laurdag, søndag, mandag, tirsdag og onsdag. Jenta mi er i den andre barnegruppa som har sin premiere neste veke, så då blir det nok øving mandag -onsdag i tillegg til forestillingar torsdag, laurdag og to på søndag. Av og til lurar eg på kva vi har begitt oss ut på... Men ærlig talt trudde eg ikkje ho skulle komme med frå audition. Nåja. Alt går, men mat og trening blir vanskelegare når eg sit på teatret frå 16 til 21 fleire kveldar i veka i tilfelle tøtta treng hjelp til noko.

Har vore på trening i dag i det minste (ungane var med og var på leikerommet litt og med i salen litt, vinterferie), og vekta sa det var litt nedgang i dag i alle fall. Håpar det held seg slik til i morgon.

Har hatt migrene omtrent samanhengande den siste veka, så eg går enten i smertedøs eller "pilledøs", men i dag har det altså letta litt. Heldigvis!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Det trenger du jo ikke, det kan jo hende du klarer å rette det opp og likevel henge med. Ryker du så ryker du, men du trenger ikke gi opp. :)
Du har fått medisiner ja? Ville laget en biffmiddag med brokkoli til, og drikk appelsinjuice. :)
Det tror jeg at jeg skal ja!! Takk for tips:D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg er ikke noe fornøyd med dagens vekt, så jeg ser den an til i morgen om jeg kan få et bedre offisielt resultat. ;)
 
- 0,7 her:) jeg legger inn resultat nå siden jeg reiser bort i helgen :)

Edit: Nei, faktisk 1,2 kg :D Jeg ser bare at på grete roede sist la jeg inn 95,3, men forrige uke her hadde jeg 95,8 :)
 
- 0,7 her:) jeg legger inn resultat nå siden jeg reiser bort i helgen :)

Edit: Nei, faktisk 1,2 kg :D Jeg ser bare at på grete roede sist la jeg inn 95,3, men forrige uke her hadde jeg 95,8 :)

Gratulerer! :D
 
Back
Topp