Tvillingtråd

3to5

Prøver seg fram i forumet
Augustmødrene 2014
Hei!

Jeg vet det er en tråd til som omhandler tvillinger, men jeg mistet oversikten. Det hadde vært gøy å følge dere andre som også venter tvillinger. Så da prøver jeg å opprette en tvillingtråd. Her kan vi dele det som deles kan .
Så hvem er det som venter tvillinger i August?


Kanskje det også melder seg flere her etter at alle ordinære ultralyder er gjennomført? :)
 
Hei!
Jeg er 14+5 i dag og formen er så absolutt på vei oppover:) Etter mange uker med oppkast og svimmelhet har jeg ladet batteriene med en jentetur i helga.
Denne uka skal jeg jobbe fullt igjen og håper at det går bra. Ellers vokser magen, men kjenner ingen ordentlig bevegelse ennå.
Hva med deg?
 
Jeg melder meg på her!

Jeg er 15+2 i dag. Har termin 16. aug, men det er vel stor sannsynlighet for at det blir en stund før... Strålende fornøyd med å vente to. Det blir visst to jenter som er toeggete. Hurra!!!

Ellers har jeg vært sykmeldt i hele 2014 grunnet kvalme, utslitt og null energi. Alt går bra når jeg er hjemme, men så fort jeg får et mer hektisk liv enn sofaens lune varme, blir jeg utslitt.
 
Kjedelig med denne kvalmen og kraftløsheta altså.. Jeg lå også hele Januar, men er nå veldig mye bedre, så det er håp.

Hvordan er det ellers da? Kjenner du liv og merker at magen vokser?

God bedring!
 
Vil dere jeg skal legge tråden under "Augustdamenes viktigste tråder"? :)
 
Det ville vært kjekt. Bare vi ikke føler oss så viktig at vi blir høye på pæra;)
 
  • Liker
Reactions: #2
I morgen er jeg 16 uker! Jeg syns det er så lenge å vente til ultralyd. Vurderer sterkt å ta en privat en. Men det er jo lurt å spare de pengene. Hvor mange ultralyder har dere andre hatt?
 
Jeg har allerede vært på 3 ultralyder. Var på kontroll på sykehuset da jeg var 13 uker for legen ville ikke at jeg skulle vente helt til oul med tvillinger.
Når har du time til ultralyd?
 
Kjedelig med denne kvalmen og kraftløsheta altså.. Jeg lå også hele Januar, men er nå veldig mye bedre, så det er håp.

Hvordan er det ellers da? Kjenner du liv og merker at magen vokser?

God bedring!

Kvalmen er heldigvis over. Slapp heldigvis å bli så dårlig som jeg var med de to første barna. Da måtte jeg legges inn og få intravenøst. Men det er stor forskjell på å ha to enn en. Jeg er helt utslitt og legen vil ha meg sykmeldt hele svangerskapet. Så lenge jeg har rolige dager går det bra med meg

Og ja, jeg tror jeg kan føle at det er aktivitet xsmile5 Magen har blitt stor og fin. Lurer på hvor stor den kommer til å bli!

Du da? Kjenner du noe til de to miraklene?
 
Kjenner dere liksom at det er to babyer? På sparkene? At det et mer enn en som romsterer egentlig?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har også vært på tre ul. Utrolig koselig å se underene og ikke minst få bekreftet nok en gang at det er to der inne :)
 
Kjenner dere liksom at det er to babyer? På sparkene? At det et mer enn en som romsterer egentlig?


Sent from my iPhone using BV Forum
Litt vanskelig å si. Små bevegelsene er så lette, men jeg tror jeg merker at de bytter litt posisjon eller noe slikt. Det er iallfall det jeg innbiller meg at foregår

Den største forskjellen er nok størrelsen på magen og at den vokser fort...
 
Litt vanskelig å si. Små bevegelsene er så lette, men jeg tror jeg merker at de bytter litt posisjon eller noe slikt. Det er iallfall det jeg innbiller meg at foregår

Den største forskjellen er nok størrelsen på magen og at den vokser fort...
Hehe-skjønner det! Legen bare skremte meg sist jeg var der. Forklarte at jeg kjente spark. Eller ihvertfall veldig tydelige bevegelser på heeelt forskjellige steder av magen samtidig! Og da sa hun: kanskje det er to? Den skal jo ikke være så veldig stor enda:) og magen min er og stor! Og jeg om jeg spyr hver dag, så har jeg lagt på meg rundt 5 kg! Ikke at det hadde vært noe fælt eller skremmende sånn sett å få to på en gang asså! Tvert imot hadde det gledet meg veldig- ønsker meg to:) men blir jo plutselig litt mer å tenke på bare:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kvalmen er heldigvis over. Slapp heldigvis å bli så dårlig som jeg var med de to første barna. Da måtte jeg legges inn og få intravenøst. Men det er stor forskjell på å ha to enn en. Jeg er helt utslitt og legen vil ha meg sykmeldt hele svangerskapet. Så lenge jeg har rolige dager går det bra med meg

Og ja, jeg tror jeg kan føle at det er aktivitet xsmile5 Magen har blitt stor og fin. Lurer på hvor stor den kommer til å bli!

Du da? Kjenner du noe til de to miraklene?



Æsj,så kjedelig å være i så dårlig form. Bra det er for en god sak og at det går mot vår:)

Jeg kjenner en del bevegelser nå, men har ikke sjans i havet å kjenne forskjell på de to. Jeg lurer også på hvor stor jeg kommer til å end opp med å blio_O
 
Hehe-skjønner det! Legen bare skremte meg sist jeg var der. Forklarte at jeg kjente spark. Eller ihvertfall veldig tydelige bevegelser på heeelt forskjellige steder av magen samtidig! Og da sa hun: kanskje det er to? Den skal jo ikke være så veldig stor enda:) og magen min er og stor! Og jeg om jeg spyr hver dag, så har jeg lagt på meg rundt 5 kg! Ikke at det hadde vært noe fælt eller skremmende sånn sett å få to på en gang asså! Tvert imot hadde det gledet meg veldig- ønsker meg to:) men blir jo plutselig litt mer å tenke på bare:)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, hadde ikke det vært hyggelig! Det er noen tegn der... Hva med en ul for å få se?
Det blir nok hektisk med to, men jeg har drømt om dette. Både mannen min og jeg er tvillinger :)
 
Æsj,så kjedelig å være i så dårlig form. Bra det er for en god sak og at det går mot vår:)

Jeg kjenner en del bevegelser nå, men har ikke sjans i havet å kjenne forskjell på de to. Jeg lurer også på hvor stor jeg kommer til å end opp med å blio_O

Jeg tipper at vi om noen måneder skulle ønske barna var i ro slik at ikke magen revner ;)

Vi har en jobb foran oss, men som du sier så går det mot vår...
 
Ja, hadde ikke det vært hyggelig! Det er noen tegn der... Hva med en ul for å få se?
Det blir nok hektisk med to, men jeg har drømt om dette. Både mannen min og jeg er tvillinger :)
Åi, begge to? Så kult! Ja, vurdert det, men nå nærmer det seg oul, så prøver å holde meg:) det hadde bare vært veldig stas med to. Jeg har slitt med hyperemesis begge svangerskapene mine. Har ei jente fra Tidligere, og mannen har lyst på to til. Gått med på denne ene, vet ikke om jeg greier fler. Enda en grunn til å ønske to på en gang:) da får begge viljen sin:) og det må være så stas for de og tenker jeg! Det vet du vel alt om:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp