Hvis du titter innom her så...

Denne dagen har gått fort...ble med mine foreldre for å besøke fars tante og onkel (min farmors bror) :-) Kjempekoselig :-) Etterpå var det litt shopping før jeg henta storesøster i barnehagen. Mor og far ble med til oss for å spise middag. en overtrøtt frøken og lillebror sover søtt nå :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Høres koslig ut:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

God morgen jenter:)
Her er det full rulle fra jentene står opp, de har vinterferie og jeg er alene om dagen.
Igår var vi ute nesten hele dagen og idag blir det bollebaking:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Klar for søndag?;) hehe

Høres koslig ut:)

Er ikke så ofte vi ser de lenger ettersom min farmor og farfar er døde begge to, så veldig koselig å hilse på innimellom :-) Så de ofte før...var alltid i bursdagene til besteforeldrene mine :-) De syntes det var veldig stas å hilse på minstemann.

Iiik termingruppene for 2015 har dukket opp. Fy som tiden flyr:p noen som har tenkt seg inn på 2015 forumene?;)

Er ikke så ofte vi ser de lenger ettersom min farmor og farfar er døde begge to, så veldig koselig å hilse på innimellom :-) Så de ofte før...var alltid i bursdagene til besteforeldrene mine :-) De syntes det var veldig stas å hilse på minstemann.

Kan tenke meg de syns det var stas ja;) eg syns også det er så koslig å hilse på mamma sine tanter og onkler en gang i blandt:)

Klar for søndag?;) hehe

Ja eller lørdag for da står mannen opp og jeg kan sove hvor lenge jeg vil:p;)

Iiik termingruppene for 2015 har dukket opp. Fy som tiden flyr:p noen som har tenkt seg inn på 2015 forumene?;)

Ikke jeg ialkefall.....

Ja eller lørdag for da står mannen opp og jeg kan sove hvor lenge jeg vil:p;)

Deilig då:D eg har tidligvakt både lørdag og søndag så ikkje noe sove lenge på meg;)

Deilig då:D eg har tidligvakt både lørdag og søndag så ikkje noe sove lenge på meg;)

Sover lenge hver helg jeg, mannen er oppe storsett før ungene uansett:)

Innom før vi skal hente storebror hos mine foreldre:)

Innom mens en ekstrem overtrøtt liten gutt ser Macha&Misha (?) i håp om at han slapper godt nok av til å sovne :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Innom mens jentene bader og gjør seg klare til i kveld, de to eldste skal på overnatting hos tanta

Innom fra ammerommet på senteret:) spist pizza og kjøpt skjønnheten og udyret som vi skal se i kveld:)

Innom mens jeg tar en pause i trappen :-P det er tungt å bære opp maaaaaange poser med varer fra butikken :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp