Mammabukser

Har brukt mammabukse i snart 1 veke, kjempedeilige i forhold til stramme jeans :p merker at magen veks i rekordfart no også! :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har brukt mammabukser siden uke 12, mest pga at det var mer behagelig. Trives i comfort-sonen :D
 
Gleder meg til å kjøpe etter dere skryter over hvor behagelig det er å gå med de. :D Hehe. Går sjelden med knappen igjen i buksene for tiden. Hehe. Bare på jobb! :p Og når jeg er ute i offentligheten, of course, ;) men da tyr jeg ofte til joggebukser... ;)
 
Noen av dere som vet hvor de selger mammatights til trening? Eller noe annet som kan brukes? Strikken e de eg har strammer på magen:-(
 
Har kun en av mine gammle som passer nå så har siste uken begynt og bruke mammabuser, er i uke 15 nå
 
Har på meg mammabukse for første gang i dag. Utrolig uvant og rart, men så herlig å slippe noe som stammer rundt magen. Herlig, herlig!
 
Prøvde nettopp gravidbuksene fra forgie svangerskap og de var ALTFORALTFOR store til meg. Selvtillitsbooster


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men har bestilt mammabukser på asos og en venninne som er i London skal dra på topshop for å handle for meg :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sniker litt :) Må bare anbefale Mamalicious sine mammabukser. De er fantastisk gode å gå i, like herlige som joggebukser/tights, og superfine: http://mamalicious.no/jeans-slim/mm-slim,no_NO,sc.html
Ser ikke ut som om man går i mammabukse engang, de jeg har ser ut som vanlige slim jeans.:D
Bestilles i din vanlige str. da buksene kan reguleres i sidene. Sånn, det var dagens reklame fra meg :p
 
Skulle hatt ei bukse til etterhvert men er visst bare slim jeans som gjelder :/ i allefall i de fysiske butikkene jeg har vært.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sniker litt :) Må bare anbefale Mamalicious sine mammabukser. De er fantastisk gode å gå i, like herlige som joggebukser/tights, og superfine: http://mamalicious.no/jeans-slim/mm-slim,no_NO,sc.html
Ser ikke ut som om man går i mammabukse engang, de jeg har ser ut som vanlige slim jeans.:D
Bestilles i din vanlige str. da buksene kan reguleres i sidene. Sånn, det var dagens reklame fra meg :p

Hvordan er Mamalicious sine bukser i størrelse? Er de små/store/normale?
 
Hvordan er Mamalicious sine bukser i størrelse? Er de små/store/normale?

De er normale, så bestill i din vanlige str. Goood plass til magen etterhvert som den vokser. Skulle den være bittelitt stor rundt hofter, så kan man stramme inn dette i siden. Mange mammabukser blir litt slappe rundt hoftene etter min erfaring, siden de er veldig stretchy i det området. Og jeg har ikke akkurat mye rumpe eller hofter ;) Sitter kjempebra når man får strammet inn litt. Jeg har 4 bukser derfra som jeg bestilte i min vanlige str, 26, sitter veldig bra og bor i de. Aaah, de er så behagelige å gå i :) Får så mye skryt av dem. :D
 
Jeg er stor, og har sydd om to vanlige bukser til gravid bukser, fordi jeg ikke får tak i på butikken! Kjøpte Jersey stoff på stoff og stil og klipte av en del av forran på buksa, og sydde på strikk :)
 
Jeg er stor, og har sydd om to vanlige bukser til gravid bukser, fordi jeg ikke får tak i på butikken! Kjøpte Jersey stoff på stoff og stil og klipte av en del av forran på buksa, og sydde på strikk :)
Det var veldig smart, er kanskje noe sånt jeg burde gå for også. Buksene jeg kjøpte fra HM sitter ikke veldig godt på, og jeg synes de sklir ned hele tiden. Slim fit er ikke helt greia for meg tydeligvis...
 
Jeg bare kikker på en gravid bukse en venninne hadde, for å se sånn ca ! Ble greit der, har alltid en topp utenfor!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk mine mammabukser fra Asos i dag :) ikke store utvalget, siden jeg ikke tok sjansen på å bestille for over 200kr pr pakke. Så det ble ei bukse i grått, og den var perfekt for meg. Så bestilte jeg en mammatights i blå dongeri. Var ikke særlig fint, men bedre enn ingenting liksom. Kjøpte i str S, og den var som et TELT på meg. Hva i all verden…
 
Har ikkje kjøpt enda.Har noen bukser med strikk i livet som fortsatt passer.Tights er også veldig behagelig å ha på ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har brukt det siden uke 13 tror jeg. Valget var å kjøpe nye bukser 2 str større eller hente frem de gamle mammabuksene...
 
Back
Topp