Hvor lang tid tok det fra festeblødning til positiv test?

jente 92

Elsker forumet
Hei :)

Jeg hadde noe som jeg trur kaanskje var en festeblødning på onsdag/torsdag. Vet dette er veldig individuelt men ca. Hvor lang tid tok det før dere fikk positiv test?

Testet dagen etterpå men den var negativ. Har ikke fått mensen enda. Men har hatt litt smååålig mensenvondt innimellom.
 
Aldri hat festeblødninger..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde ingen festeblødninger jeg heller. Kan ta litt tid før en positivtest slår ut, så jeg ville heller venta en uke før jeg tok en ny.
 
Jeg hadde festeblødning på en fredag.. negativ test mandag.. positiv test onsdag.. Så rundt en uke burde kanskje være vanlig :)
 
Mener å ha lest at festeblødning skjer på dag 5-7, så kanskje 1 uke etter? :)


<3 Himmelskatten 19.09.13 <3
<3 Hjerteplaster juli/august 14 <3
 
Jeg hadde festeblødning på en søndag og testet positivt torsdagen etter.
 
Jeg hadde festeblødning på en søndag og testet positivt torsdagen etter.

OK :) er nå 1 uke siden blødningen og tok test igår men fortsatt negativ.. Får vente noen dager til å teste. Håper så inderlig på positiv test snart :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde festeblødning. Om jeg ikke husker helt feil kom denne ei uke før positiv test.. :)
Er 34 uker på vei nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk et bittelite utslag på test 5 dager etter festeblødningen. 2 dager senere fikk jeg "gravid 1-2" :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg testet forøvrig to dager før forventet mens.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk positiv test dagen etter feste blødning :)
 
Jeg hadde festeblødninger 15 mai (tror det var det) men jeg tok test nettopp å den var negativ! Blir så frustrert:(
 
Vent et par dager til og se om mensen kommer hvis ikke ta ny test;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, jeg får vente litt:)

Det ene brystet mitt er litt øm. Det andre er helt vanlig. Har litt muring i magen!!! Så vi får se:)
 
Visste jeg var gravid før jeg fikk festeblødning, forøvrig hadde jeg ikke det på de første 2
 
Er du gravid? Eller falsk alarm?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp