Hvis du titter innom her så...

God Morgen! Skal dere noe gøy i dag?

God morgen :-) Storesøster er hos besteforeldre (svigers), lillebror har akkurat sovet og ligger nå på matta for å trene på åling, sambo mekker bil og jeg vasker badet (kjeeeedelig) :-) Svimmel av sprayosen :-P Der da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Innom mens vi ser asterix og ibelix;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Innom en liten tur:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God morgen :-) Storesøster er hos besteforeldre (svigers), lillebror har akkurat sovet og ligger nå på matta for å trene på åling, sambo mekker bil og jeg vasker badet (kjeeeedelig) :-) Svimmel av sprayosen :-P Der da?

Vi har i bassenget, bare jeg og storesøster. Det var koselig!
Vi vasker alltid badet med klorspray. Hoster meg halvt ihjel :p

Vi har i bassenget, bare jeg og storesøster. Det var koselig!
Vi vasker alltid badet med klorspray. Hoster meg halvt ihjel :p

Så koselig med mor og datter tid :-) Godt å komme seg ut uten minsten innimellom å :-)

Så koselig med mor og datter tid :) Godt å komme seg ut uten minsten innimellom å :)

Ja, også så godt det er for storesøster også. Nå når lillesøster er sjuk i tillegg så blir det mye babyfokus. Så det var deilig!

Ja, også så godt det er for storesøster også. Nå når lillesøster er sjuk i tillegg så blir det mye babyfokus. Så det var deilig!

Merker at storesøster her syns det er VELDIG stas når vi finner på noe bare vi to :-) Om det er ut i snøen, bading eller at hun bare er med meg på handling når jeg skal det:-)

Hva har du gjort i helga da? :)
Lørdag kjørte jeg gutta til toget og var på litt shopping og søndag var vi hos pappa på middag og svigers på te etterpå.

Innom etter en flott helg med besøk, bading på ringeriksbadet, lunsj hos fine folk og masse god mat. Brukte vel opp energien for et par dager framover, men absolutt verdt det ;)
Ha en finn dag :)
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Innom etter en flott helg med besøk, bading på ringeriksbadet, lunsj hos fine folk og masse god mat. Brukte vel opp energien for et par dager framover, men absolutt verdt det ;)
Ha en finn dag :)
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
Høres kjempe koselig ut:)

Back
Topp