William Elias 6 år i dag! *skrytebilder*

C

Chuma

Guest
21 februar 08 046-vert.jpg Gutten min fyller i dag 6 år, og det er helt vanvittig å tenke på hvor fort tiden har gått! Når jeg ser på bildene fra 6 år tilbake så virker det sannelig ikke lenge siden han kom. Men det virker som en evighet siden alle de årene vi gikk og ventet på ham, og trodde vi aldri kunne få barn. Så mye som har skjedd siden!
Han er hele livet mitt, hjertet mitt, lyset og gleden. Er så takknemlig for at jeg kan få dele livet mitt med ham! Tenk at han endelig skal få bli storebror, som han har ønsket seg så lenge!
 
Gratulerer med dagen til fine store William Elias!

Jeg husker han godt som baby jeg! Og det er sprøtt å tenke på hvor fort tida egentlig går!
 
Åh, ble helt rørt, jeg. Det er en sånn fantastisk følelse å elske sitt barn!
 
Gratulerer så masse med en flott 6 åring!!
 
Såå fin en gutt du har:-D
Gratulerer så mye med 6åring:-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
For en nydelig gutt du har! Gratulerer :)
 
For en nydelig gutt du har! Gratulerer til han :)
 
Sniker innom for å gratulerer med overstått <3 Føler jo nesten at jeg kjenner han.. Glemmer aldri det bildet av at han tømte oppvaskemaskinen for deg <3

Hvordan går det ellers med deg og spireliten? =)
 
Det går veldig fint!! Skal på ny UL nå om en time! Men nå er jeg godt forbi det punktet der jeg alltid har begynt å blø tidligere, så det ser veldig lovende ut!!
 
Det går veldig fint!! Skal på ny UL nå om en time! Men nå er jeg godt forbi det punktet der jeg alltid har begynt å blø tidligere, så det ser veldig lovende ut!!
Åå du aner ikke hvor glad jeg er på dine vegne!! :) Hvordan gikk det idag? <3 Håper alt var bra idag også!
 
Ja, alt var bra! H*n har vokst fint! Fikk dessuten vite at babyen ligger i det venstre kamret av livmoren (har todelt livmor). Mikael lå på høyre side, og da blødde jeg fra venstre side gjennom hele svangerskapet. Så kanskje dette er bra, at det er derfor jeg ikke blør denne gangen?! Uansett, dette ser veldig bra ut - tenk det!!
 
Ja, alt var bra! H*n har vokst fint! Fikk dessuten vite at babyen ligger i det venstre kamret av livmoren (har todelt livmor). Mikael lå på høyre side, og da blødde jeg fra venstre side gjennom hele svangerskapet. Så kanskje dette er bra, at det er derfor jeg ikke blør denne gangen?! Uansett, dette ser veldig bra ut - tenk det!!
FANTAAASTISK... Kan igrunn ikke si mer! 2014 er året!! :) 2012 var et forferdelig år, så dette er vårt år!! :) <3 hihi..
Det blir UL hver uke fremover? :)

Er sjeldent innom BV men MÅ inn hver tirsdag.. hehehe
 
FANTAAASTISK... Kan igrunn ikke si mer! 2014 er året!! :) 2012 var et forferdelig år, så dette er vårt år!! :) <3 hihi..
Det blir UL hver uke fremover? :)

Er sjeldent innom BV men MÅ inn hver tirsdag.. hehehe

Det blir annenhver uke en stund fremover nå. Neste er 10.mars. Jeg må få høre når det skjer noe hos deg også!
 
Grattis med 6 åringen, og kjekt å lese at ting så bra ut på ul! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det blir annenhver uke en stund fremover nå. Neste er 10.mars. Jeg må få høre når det skjer noe hos deg også!
Okey! :) Det er ikke lenge til :) Min neste UL er 5 mars.. Har og annenhver uke :) 1 gang i mnd, men nå blir det annenhver =) Betryggende :) <3
 
Back
Topp