Hemmelig venn?

LillyMom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
Ser det er flere andre termingrupper som har hatt hemmelig venn med gavesending :) er det noen som har lyst til dette her? Kanskje ventetiden til april går litt fortere :D

Jeg er med hvis det blir :-)

Kan bli med på det :)

Så bra dere :) sikkert enda flere som vil! Og bra med en med erfaring Alvejenta, jeg skal ikke påstå at jeg kan så mye om det :p

Så bra dere :) sikkert enda flere som vil! Og bra med en med erfaring Alvejenta, jeg skal ikke påstå at jeg kan så mye om det :p
Hva har du sett for deg i pris da? :)

Ingen aning, vet noen hva som er vanlig? :)

Hvordan fungerer det? :)
Man melder seg på og får utdelt en hemmelig venn. Så lager man en liten ønskelistetråd og en tråd med litt info om hvem man er. Så må alle sende gaven innen en bestemt frist, også gjetter man etterpå hvem det er man har fått ifra.
I den andre termingruppa jeg tilhører har den som utdeler hemmelig venn og info til de andre, også tlf nr i tilfelle noen ikke får pakken sin.
Er veldig gøy, og det er litt artig å kjøpe eller lage noe til noen andre sin baby :)

Høres veldig koselig ut syns jeg :)

kunne tenke meg å være med på dette.. høres så koselig ut! :)

Dette kunne jeg tenke meg å være med på :)

Noen flere som vil være med? :)

Last edited:
Dytter litt på denne igjen om flere vil være med :) skal vi forresten sette en frist? Bør vel komme i gang før enda flere føder :D

Back
Topp