Gøy at vi er såpass mange fra Hamar området.=)

12+3 her i dag.=) Formen er bra. Var du på ul på Volvat eller Chriztine? Jeg var der på tidlig ul sist og de forklarer og bruker god tid. Nå har jeg bare vært på sykehuset og der føler man mest at man står på et samlebånd. Så egentlig lyst til å bestille time på volvat, men jeg får holde meg til oul. Er ikke så mange ukene dit og jeg har jo vært på ul 2 ganger allerede, men de har tatt tilsamen 5 min.
 
12+3 her i dag.=) Formen er bra. Var du på ul på Volvat eller Chriztine? Jeg var der på tidlig ul sist og de forklarer og bruker god tid. Nå har jeg bare vært på sykehuset og der føler man mest at man står på et samlebånd. Så egentlig lyst til å bestille time på volvat, men jeg får holde meg til oul. Er ikke så mange ukene dit og jeg har jo vært på ul 2 ganger allerede, men de har tatt tilsamen 5 min.
Var på Mjøskirurgene på Gjøvik, faktisk. Anbefaler det virkelig. Verdens koseligste gynekolog. Tok seg god tid og forklarte godt. Veldig morsom var han også. Kostet 990kr der.

Vurderte Volvat, men de skulle ha 1900kr for en ultralyd etter uke 11, og det synes jeg var en stiv pris!
 
Ja han på Gjøvik jobba på Volvat Hamar før, og jeg har vært hos han på Gjøvik også på 3d ultralyd rundt uke 27 sist. 1900 Kr er jo helt sykt da.
 
Ja han på Gjøvik jobba på Volvat Hamar før, og jeg har vært hos han på Gjøvik også på 3d ultralyd rundt uke 27 sist. 1900 Kr er jo helt sykt da.
Ja, ble ganske overrasket over prisen
 
Ikke 12 uker.. Men snart. Er 11+1. Var på første JM time i dag. Prøvde å høre hjertelyden, men pga det teite ks arret så var det litt vanskelig. Men om noen uker så:) Men tenkte bestille UL om et par uker:) Formen er så som så. Er sykemeldt på 3 uka.
 
Vil dere vite om dere får gutt eller jente? :) Jeg er skikkelig spent, så vi vil vite det ;)
 
Nå er jeg endelig i uke 12 og :) jippi!! :) 12+1 idag :) Jeg er ikke slank fra før, men lurer på om jeg begynner å få litt mage ;)
 
Har time 6 mars :) Tok litt over 2 uker fra jeg ble henvist til jeg fikk svar..
 
Dere som skal føde på gjøvik, har dere fått innkallelse til oul?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Dere som skal føde på gjøvik, har dere fått innkallelse til oul?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Ops, feil tråd :p men får ikke sletta innlegget. Hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Håper det står bra til med Hedmarks og opplands damene her inne. Begynner å nærme seg oul med stormskritt nå. Jeg er så spent.
 
Ja nå er det ikke lenge til oul :) 11 dager :) grugleder meg! Hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jaa :D Skal på OUL 6 mars jeg. Er så spent!
Skal dere vite kjønnet?
 
Ja jeg skal ihvertfall spørre om kjønnet, sist så slapp jeg å spørre for jeg så det selv, men jeg vil absolutt vite ja. Er alt for nysgjerrig til å ikke spørre om å få vite det.
 
Back
Topp