Barnevogn?

FrKanin2014

Forelsket i forumet
Noen som har tittet på dette å bestemt seg for hvem vogn dere vil ha? Eller kanskje noen har kjøpt den allerede?
Sleng ut bilde da :) med hvem vogn det er å hvorfor du valgte den :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er så usikker :/ vil og SKAL ha emmaljunga, men vet ikke hvilken type. Det står vel mellom mondial og Edge duo, men klarer ikke helt bestemme meg. Skal ha i svart, uten noe mønster og tull på. Så det er vel bare å bestemme seg for type :) og ikke minst understell.. Vanskelig for uerfarne meg
 
Jeg er så usikker :/ vil og SKAL ha emmaljunga, men vet ikke hvilken type. Det står vel mellom mondial og Edge duo, men klarer ikke helt bestemme meg. Skal ha i svart, uten noe mønster og tull på. Så det er vel bare å bestemme seg for type :) og ikke minst understell.. Vanskelig for uerfarne meg
Jeg tror også jeg lander på emmaljunga. Er som deg, helt svart uten dilldall. Lurte på city cross, men for plassen sin del i baggen ender jeg nok opp med duo edge. Og er det classic understell mon tro. Sånn blankt understell. For er det svart og så blir vogna så mørk innbilder jeg meg. Men har ikke vært og sett på eller prøvd noenting enda ;)
 
Vi har etter snuppa så blir til å bruke den. Er en Emmaljunga Nitro City fra 2011. I fargen grå med små søte sauer i foret på både bag og sportsdel. Er så fornøyd og elsker den vogna :)
 
Jeg tror også jeg lander på emmaljunga. Er som deg, helt svart uten dilldall. Lurte på city cross, men for plassen sin del i baggen ender jeg nok opp med duo edge. Og er det classic understell mon tro. Sånn blankt understell. For er det svart og så blir vogna så mørk innbilder jeg meg. Men har ikke vært og sett på eller prøvd noenting enda ;)

Det er 8 ulike understell til ulik pris. Tror det varierer til fra ca 8500 til 9500 alt etter hvilket understell en vil ha. Det er mange fine, så det er vanskelig å vite hva en skal velge. De "vanlige" er helt ok, synes jeg.

MEN så er jeg så usikker på dette med to svinghjul fremme. Det er nok de dyreste, men det var utrolig lett å trille. Det spørs bare om man har bruks for det sånn til vanlig.. Nei, det er vanskelig. Helt forvirra jeg :p
 
Vi har emmaljunga city cross etter storebror. Den gang hadde vi bil med lite bagasjerom så derfor ble det den.... Men er kjempefornøyd me den :)
 
Vi har brio happy fra før av :) kjempe fornøgd med den og gler med til å trille med bagdel igjen :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Skal ha emmaljunga mondial duo, vanilla letharette med classic chrome understell :)
 
Vi har kjøpt alt. Men vi hadde en TFK fra før som vi solgte og kjøpte en kjempe pent brukt emmaljunga Edge duo med masse ekstrautstyr. For oss var ikke trehjuling noe perfekt vogn, så dermed gikk vi tilbake til en med fire hjul nå. Vi har jo ei som fortsatt sover på dagen i vogna, så da følte vi at vi fint kunne bytte nå.
 
Det er 8 ulike understell til ulik pris. Tror det varierer til fra ca 8500 til 9500 alt etter hvilket understell en vil ha. Det er mange fine, så det er vanskelig å vite hva en skal velge. De "vanlige" er helt ok, synes jeg.

MEN så er jeg så usikker på dette med to svinghjul fremme. Det er nok de dyreste, men det var utrolig lett å trille. Det spørs bare om man har bruks for det sånn til vanlig.. Nei, det er vanskelig. Helt forvirra jeg :p
Svinghjul ja. Nei, blir nok ikke det her. Blir 4 vanlige hjul :) Spennende og moro når man skal begynne å handle :)
 
Skal ha emmaljunga city cross etter storesøster :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi har kjøpt alt. Men vi hadde en TFK fra før som vi solgte og kjøpte en kjempe pent brukt emmaljunga Edge duo med masse ekstrautstyr. For oss var ikke trehjuling noe perfekt vogn, så dermed gikk vi tilbake til en med fire hjul nå. Vi har jo ei som fortsatt sover på dagen i vogna, så da følte vi at vi fint kunne bytte nå.

Vi har TFK til mini og er kjempe fornøyd med den. Syns det er så lett å trille med tre hjul, og ikke minst at det fremste hjulet svinger hehe.

Men er litt usikker på hva jeg skal gjøre når babyen kommer, mini bruker jo vognen i barnehagen og kommer til å bruke den fra til han er ca 3. Vi kan kanskje kjøpe en billig sovevogn til han da :)
 
City cross, hvit letherette (hvordan det no enn skrives:p) tror vi lander på den jeg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi har TFK til mini og er kjempe fornøyd med den. Syns det er så lett å trille med tre hjul, og ikke minst at det fremste hjulet svinger hehe.

Men er litt usikker på hva jeg skal gjøre når babyen kommer, mini bruker jo vognen i barnehagen og kommer til å bruke den fra til han er ca 3. Vi kan kanskje kjøpe en billig sovevogn til han da :)

Bra dere er fornøyd med den:) den er fin å trille ja, og blir ikke alt for stor sammenlagt. Det som jeg ikke likte ved den var at man omtrent ikke kommer til under i kurven når ryggen ligger ned, og den ble litt baktung når vesla sov i sportsdelen. I tillegg syntes jeg dessverre ikke den var super på vinterføre selv om man låser fremhjulet. Men alle har jo hver son smak. Trehjuling er nok generelt bare ikke noe vogn for oss:)
 
Vogna er i boks, er en Emmaljunga vi kjøpte helt ny til førstemann i 2009, det er en sportsvogn, men vi har kjøpt liggebag til å ha oppi de første mnd :)
 
Har mountain buggy som vi blir å bruke:)
 
Bra dere er fornøyd med den:) den er fin å trille ja, og blir ikke alt for stor sammenlagt. Det som jeg ikke likte ved den var at man omtrent ikke kommer til under i kurven når ryggen ligger ned, og den ble litt baktung når vesla sov i sportsdelen. I tillegg syntes jeg dessverre ikke den var super på vinterføre selv om man låser fremhjulet. Men alle har jo hver son smak. Trehjuling er nok generelt bare ikke noe vogn for oss:)

Jeg er enig at det er vanskelig å komme nedi kurven, uansett syns jeg hehe. KUnne vært større og enklere og komme ned i den. Og er ikke så lett når det er snø, men det er det så sjelden her alikevell, så det gjør ikke så mye :p
Jeg har egentlig alltid sett for meg at jeg skulle ha firhjuling type emmaljonga, men når jeg ble gravid med mini så syns jeg den var så fin. Så hadde både søsteren min, og svigerinnene mini samme vogn :)
 
Vi har en emmaljunga city cross og en mountain buggy. Må nok nå kjøpe en søskenvogn, og da blir det nok en TFK eller en mountain buggy.
 
Vi har vogn fra før. Den er ikke noe spesielt merke, men den har vært veldig holdbar. Jeg kjøpte den for 10år siden til eldste mann.. Understellet begynner å bli litt slitent men håper på at mannen klarer å fikse det såpass at vi kan bruke den til denne bebissen også. Undersellet er lagd slik at bilsete, dypvogna og sportsvogna passer på hverandre. Synes det var så årleit når bebissen var så liten å kunne ha med bare bilsete og understellet når jeg skulle handle. :) Vogna heter Asahi. er en 3 hjuling. :)
 
Back
Topp