høres ut som en perfekt plannei ikke på byen a vel??? men gostolen/sofaen med noe godt i glasset, og pc/nettbrett/telefon![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
høres ut som en perfekt plannei ikke på byen a vel??? men gostolen/sofaen med noe godt i glasset, og pc/nettbrett/telefon![]()
YeeiiJa det er jo suuupert :-D
Vi får ta en tur på byen alle sammen
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Hørtes ut som en god plannei ikke på byen a vel??? men gostolen/sofaen med noe godt i glasset, og pc/nettbrett/telefon![]()
Ja det tror jeg nesten ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
høres ut som en perfekt plan![]()
Hørtes ut som en god plan
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
ja det må jo feires selvsagt![]()
Det var en god ideSynes det skal feires skikkeligKanskje finne en tid "alle" kan møtes i den tråden?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
HalloOo!!! Selvsagt må det gjøres sliknei ikke på byen a vel??? men gostolen/sofaen med noe godt i glasset, og pc/nettbrett/telefon![]()
HalloOo!!! Selvsagt må det gjøres slik![]()
Høres ut som eneste rette måten å feire på synes jegja jeg er for en felles bursdagsfeiring foran hver vår skjerm![]()
Høres ut som eneste rette måten å feire på synes jeg![]()
Det har jeg ogsåje har trua på at det blir en bra dag![]()
Det har jeg ogsåda er det også et år siden jeg flyttet tilbake til Norge
![]()
Ja 1. mars 2013 kom jeg og Amina til norge igjen etter 6 mnd i egyptå er det samme dagen, kan feire det i samme slengen da![]()
Ja 1. mars 2013 kom jeg og Amina til norge igjen etter 6 mnd i egypt![]()