Felles signatur for august 2014?

Aha, I see. Nei, da bruker vi ikke det. Skal se litt videre ;) Kanskje jeg kommer over noe som ikke er copyrighted. Jeg kan godt lage selve signaturen - redigere et evt. babybilde f.eks. og anonymisere det, men jeg kan kanskje ikke finne bilde.
:)
 
Aha, I see. Nei, da bruker vi ikke det. Skal se litt videre ;) Kanskje jeg kommer over noe som ikke er copyrighted. Jeg kan godt lage selve signaturen - redigere et evt. babybilde f.eks. og anonymisere det, men jeg kan kanskje ikke finne bilde.
:)

Alle bildene her er uten Copyright;

http://pixabay.com/

Øverst når du søker kommer det opp reklame for bilder fra shutterstock (øverste linjen med bilder), det koster penger. Alle bildene under er gratis.
 
Så gøy! :)
 
Siden vi har fått veldig få bidrag så utsetter jeg en uke, så da er det bare å forsøke å være kreative så samler jeg inn på PM frem til søndag 16. februar kl. 23:59! :)
 
Håper på å få prøvd meg litt om jeg finner igjen disken min med Photoshop, nå som operasjpnssåret begynner å la meg sitte litt igjen! :)

Bra! :) Nå har jeg tatt en sjefsavgjørelse på at vi venter en uke til så vi får litt flere bidrag. :D Håper du får til å sitte snart, hørtes ikke noe godt ut. God bedring!
 
Dytter denne opp igjen. :)
 
Er det noen som vil ta over ansvaret med å motta signaturforslag på PM og lage en avstemningstråd når tidsfristen for å sende inn forslag er over?

Jeg kan endre hovedinnlegget i denne tråden og fortelle hvem man skal sende til isteden for meg, og jeg kan sende videre de forslagene jeg allerede har mottatt (og sier selvfølgelig fra hvem som har laget dem.) Bare gi meg beskjed enten her eller på PM om du kan ta over ansvaret for dette.
 
Har vi laget en avstemningstråd her enda? Eller er det bare jeg som ikke finner den ? :p
 
Har vi laget en avstemningstråd her enda? Eller er det bare jeg som ikke finner den ? :p
Lykkeliten spurt om noen kan overta hele greia.. Ingen som har svart... Jeg har tatt på meg 4 tråder i tillegg til den tråden jeg har fradør, og erblitt tilgangsansvarlig, så jg orker ikke.. Om ingenting at det, blir hele gris droppet..
 
Lykkeliten spurt om noen kan overta hele greia.. Ingen som har svart... Jeg har tatt på meg 4 tråder i tillegg til den tråden jeg har fradør, og erblitt tilgangsansvarlig, så jg orker ikke.. Om ingenting at det, blir hele gris droppet..
Åja, nei da er det jo bare å legge det på is en stund.:) Du skal ikke påta deg mer ansvar enn du orker! :)
 
Lykkeliten spurt om noen kan overta hele greia.. Ingen som har svart... Jeg har tatt på meg 4 tråder i tillegg til den tråden jeg har fradør, og erblitt tilgangsansvarlig, så jg orker ikke.. Om ingenting at det, blir hele gris droppet..

Jeg kan ta på meg ansvaret for å organisere avstemming osv om ingen andre vil gjøre det :) skal nok gå greit for min del!
 
Er det noen som vil ta over ansvaret med å motta signaturforslag på PM og lage en avstemningstråd når tidsfristen for å sende inn forslag er over?

Jeg kan endre hovedinnlegget i denne tråden og fortelle hvem man skal sende til isteden for meg, og jeg kan sende videre de forslagene jeg allerede har mottatt (og sier selvfølgelig fra hvem som har laget dem.) Bare gi meg beskjed enten her eller på PM om du kan ta over ansvaret for dette.

Kan gjøre det jeg :)
 
Back
Topp