Rutiner

Førstegangs

Glad i forumet
Noen her som har fått til leggerutiner enda? Målet mitt er å få lagt han til kl.19 slik at jeg og samboer får litt tid sammen også, i tillegg som jeg studerer ved siden av permisjonen. Junior er 8 uker nå og for 2 dager siden begynte vi å legge han på rommet sitt. Funka med en gang faktisk, *bank i bordet*. Problemet er at vi ikke får lagt han før vi selv skal legge oss for da bare skriker han. Men han sover fra rundt 22.30-5.30-06 da, får mat før han sover til rundt 10.
 
Her har legging gått over all forventning. Begynte å legge henne på rommet etter ca to uker. Nå legger hun seg ca halv åtte-åtte (må legge storesøster først, klokka 19) .
Minste er seks uker og får pupp så blir hun lagt i senga og koser seg med smukk til hun sovner etter mellom 15 og 50 minutter. Men jeg er gikk i rommet da, anna enn for å gå inn med smukk enkelte kvelder.
Er nesten sjokka over hvor bra dette har gått! :)

app'en
 
Her har legging gått over all forventning. Begynte å legge henne på rommet etter ca to uker. Nå legger hun seg ca halv åtte-åtte (må legge storesøster først, klokka 19) .
Minste er seks uker og får pupp så blir hun lagt i senga og koser seg med smukk til hun sovner etter mellom 15 og 50 minutter. Men jeg er gikk i rommet da, anna enn for å gå inn med smukk enkelte kvelder.
Er nesten sjokka over hvor bra dette har gått! :)
Så bra da:) Her har junior et stort behov for nærhet, så det er ikke bare bare å legge han ifra seg :) Men fornøyd uansett med at han nå sover så lenge om natten og morgenen, så får vi prøve på å legge han litt før hver dag til klokken en dag er 19 kanskje :)

app'en