Til dere som har født før..

Jenta mi kom 11 dager før termin. De sier at jeg må regne med at nr.2 kommer litt før termin også. Jordmødre sier at det som regel er slik at om man pleier å få barn før termin så får man alle før termin, men om man får første etter termin så vil man med stor sannsynlighet få de andre også etter. Dette er ikke en hovedregel altså.
 
Jenta mi kom 11 dager før termin. De sier at jeg må regne med at nr.2 kommer litt før termin også. Jordmødre sier at det som regel er slik at om man pleier å få barn før termin så får man alle før termin, men om man får første etter termin så vil man med stor sannsynlighet få de andre også etter. Dette er ikke en hovedregel altså.

Oi! Det er spennende.. Jeg fikk min nr to 2 uker før termin.. veldig spent på denne altså :)
 
Jeg ble satt i gang 6 uker før termin pga alvorlig svangerskapsforgiftning. Håper å gå til nærmere termin denne gang :)
 
( Sniker fra September 14 )
Gutten min kom 12 dager på overtid . Måtte settes igang siden han var ett lite stabeist :p
 
Nr 1. Født på termin dag.. nr 2. 5 uker før tiden med keisersnitt. Nr3.9 dager før med planlagt keisersnitt...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Med førstemann gikk jeg 3 dager over termin. Andremann kom 3 dager før ;)
 
3 uker før termin i rakettfart med min første.

Denne gangen håper jeg på ks pga traumatisk fødsel og tiden etterpå, så da blir det forhåpentligvis litt mer avslappa og rolige forhold.
 
11 dager på overtid, håper jeg slipper å gå over denne gangen. men om jeg er i like god form som sist, så gjør det egentlig ikke noe.Hadde liten mage, og ingen plager, var ikke noe problem å gå over termin. Bortsett fra at jeg ble lirr sjalu på alle som hadde termin etter meg som fikk før meg hehe :p
 
Riene starta såvidt 5 uker før termin, så gikk med 2 cm åpning i en uke frem til vannet mitt gikk 4 uker før termin. Så det var litt vel tidlig da... Skulle ønske det gikk et par uker til før han ville ut for det var mye stress med gulsott og amming. Han sovna hele tida og vi måtte vekke han for å gi mat hver 3.time. All gleden ble litt borte de første ukene, men det ordnet seg jo bra med tida :)
Håper bare at neste holder seg inne litt lenger!
 
Har en gutt fra før som kom 6 uker før termin og hadde en trøblete start. Denne gangen har jeg som mål å komme langt nærmere termin.
 
Min datter kom to dager over termin, men vannet gikk natten etter termin. Riene startet ikke først et døgn senere...
 
Har en jente fra før som er født 2 uker før termin <3 Blir spennende å se hvor lenge lillesøster vil holde seg inne i magehuset :love7
 
Første kom på termindato en fødsel som varte i vel ett døgn..nr to kom med hastekeisersnitt 5 uker før termin.. nr 3 kom 9 dsger før med planlagt keisersnitt...

Nr 4 og siste i rekken kommer med planlagt keisersnitt.. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp