Planer for dagen ?

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Jeg ligger på sofaen med pledd rundt meg og har en kopp varm god kakao som jeg skal kose meg med, barna sover og jeg nyter den stillheten :p ellers blir vi bare hjemme idag, det er ordentlig dårlig vær her idag da..
Ønsker alle en herlig helg :)

Prøve å underholde Maria :P skulle gjerne blitt med å pakke/flytte. Men får ikke lov :P

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Nyyt stillheten:) Vel fortjent:) Vi er alle 3 på vei ut for å spise en sen lunsj:) Skal på mongolsk resteurant med buffet:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Vi har vært en tur på kjøpesenteret og når vi kom hjem var vi ute en liten tur. Vesla tuslet rundt mens vi måkte tung snø. Samboer lagde snømann. :p

Nå skal vesla snart få middag og så sove en dupp. Deretter skal vi ordne leil til besøk i morgen.

Nyt roen:D
Jeg skal jobbe, er på vei nå:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Vi har vært en tur på kjøpesenteret og når vi kom hjem var vi ute en liten tur. Vesla tuslet rundt mens vi måkte tung snø. Samboer lagde snømann. :p

Nå skal vesla snart få middag og så sove en dupp. Deretter skal vi ordne leil til besøk i morgen.
Så gøy når alle er ute i snøen :)

Du er jo blitt stor nå vel, la andre gjøre jobben ;)
Har det (16 dager igjen) :-D
Men vil hjelpe til jeg å da... ser hvor sliten jonas blir... jobb, opppussing (smått før vi selger) og flytting...

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥

kos deg og nyt dagen :)

idag var planen å rydde og vaske hele huset er ferdig med det og nesten ferdig med å lage mat :) også super stolt av meg selv! for jeg er elendig til å koke ris men idag har jeg faktisk greid å lage arabisk ris :D

Vært hos frisør med Alvin, på sparkjøp og kjøpt tøfler til unger, nå baker jeg horn og etterpå skal jeg til ei venninne:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

[quot e="Alvejenta, post: 17084231, member: 68024"]Skal bake ostekake til dåpen vi skal ha her i morra. Så må det vaskes og pyntes i kveld :p[/quote]
Elsker ostekake :D dere må kose dere :) ha en vellykket dåp da

Har det (16 dager igjen) :-D
Men vil hjelpe til jeg å da... ser hvor sliten jonas blir... jobb, opppussing (smått før vi selger) og flytting...

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
Ikke lenge igjen nei! Deilig det, stakkars mann, håper alt ordner seg for dere og..

kos deg og nyt dagen :)

idag var planen å rydde og vaske hele huset er ferdig med det og nesten ferdig med å lage mat :) også super stolt av meg selv! for jeg er elendig til å koke ris men idag har jeg faktisk greid å lage arabisk ris :D
Flink du er :) man lærer noe nytt hele tiden :)

Back
Topp