Da tror jeg en epoke er over snart.

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
De siste dagene har frøkna mista mer og mer interesse for puppen.
Særlig på kveldstid. Når jeg spør om vi skal gå og finne puppen sier hun som regel: "nei, ikke pupp i dag".
Men hun blir med inn på soverommet. Der skravler hun mest, suger og svelger litt, så er hun ferdig og vil gå ut igjen.

Nå har det også vært to-tre netter(ikke på rad vel og merke) hvor hun har sovet rundt også, der jeg har tatt henne inn for pupp om morran før vi står opp. Men ikke så int da heller. Men enkelte netter våkner hun til å skal ha pupp.

Jeg tror nok hun er i ferd med å avvenne seg selv, og det er jo flott det da, selv om det er trist på en måte synes jeg.

Det jeg lurer på da, er om jeg skal gi henne de nettene hun sover rundt, eller om vi da lar være?
For da vil jo produksjonen gå mye ned, og sånn som det har vært siste tida nå så er det nok ikke mye å hente i utgangspunktet. Men det kan jo være det er det som skal til for at hun sover mer rundt og, at det ikke er noe melk igjen å våkne for?

Jaja, det får gå som det går.
En del av meg kjenner det egentlig skal bli godt å være ferdig med det, det hadde hjulpet på leggetid og spart inn ammetid, og det å få kroppen for meg selv igjen.

Men samtidig håper jeg ikke det blir ramaskrik på natta når det plutselig en natt ikke er noe å hente...

Og så er det jo litt vemodig da, etter 20 mnd så er det slutt. Og det er helt slutt, aldri få oppleve det igjen...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg ville nok ha latt vær å tilby, så går produksjonen ned av seg selv. Om hun alikavel har liten interesse av ammingen tenker jeg at det sikkert er like greit, så kan du heller tilby vann om hun våkner på natten i første omgang.

Jeg ville nok ha latt vær å tilby, så går produksjonen ned av seg selv. Om hun alikavel har liten interesse av ammingen tenker jeg at det sikkert er like greit, så kan du heller tilby vann om hun våkner på natten i første omgang.
Samme her, når han ikke ville ha pupp på flere netter så fikk han det ikke neste gang han prøvde seg ;)

Du har vært kjempeflink(og heldig) som har holdt på ammingen så lenge!

Jeg tenker at jeg bare hadde latt det gå av seg selv. Hadde ikke vekket henne eller tilbudt om natten om hun ikke er intr. Tenker produksjonen tilpasser seg etter hvor mye hun vil ha;)

Jeg tenker at jeg bare hadde latt det gå av seg selv. Hadde ikke vekket henne eller tilbudt om natten om hun ikke er intr. Tenker produksjonen tilpasser seg etter hvor mye hun vil ha;)
Signerer:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Så flink du har vært:)
Når hun begynner å vise tegn selv til å være ferdig, ville jeg hverken tilbydd eller vekket henne for pupp:) da vil nok produksjonen reduseres, men det ser jo ut som det er det hun vil selv:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

I kveld blir det ikke pupp, for jeg skal på personalmøte nå snart. Så da går det jo av seg selv i dag iallefall.
Så får vi bare se hvordan det går :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Signerer:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

akkurat slik var det her også, forskjellen var at vesla her var 11 mnd :p har ikke prøvd seg på puppen heller etterpå heller :p

Blir spennende å se hvordan natta blir iallefall ;-)
Får oppdatere i morgen ;)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg hadde ikke tilbydd hvis hun ikke viser interesse selv! Men dette får du bare kjenne på selv :) Håper hverfall dere slipper for mye styr da det blir stopp! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det ble pupp i 5.30 tida... Og det førte til at hun fortsatt sover :-)
Så vi får se det an videre og til kvelden hva som skjer.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Signerer :D

hvis du ønsker å fortsette å amme pga. Antistoffer og allergi så kan du jo tilby pupp på ettermiddag istedenfor på natta?

hvis du ønsker å fortsette å amme pga. Antistoffer og allergi så kan du jo tilby pupp på ettermiddag istedenfor på natta?
Jeg tror vel at det skal gå bra med tanke på antistoffer og sånn egentlig. Syk er hun jo uansett :-P

Men vi får se.. Pupp på ettermiddag tror jeg er like håpløst som kveld, hun er for opptatt :-P

Blir spennende å se nå etterpå hva hun vil. Sier hun nei så dropper vi i kveld. Og da blir det jo spennende hva hun sier når hun da skal legge seg;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg tror vel at det skal gå bra med tanke på antistoffer og sånn egentlig. Syk er hun jo uansett :p

Men vi får se.. Pupp på ettermiddag tror jeg er like håpløst som kveld, hun er for opptatt :p

Blir spennende å se nå etterpå hva hun vil. Sier hun nei så dropper vi i kveld. Og da blir det jo spennende hva hun sier når hun da skal legge seg;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

hvordan gikk det i dag???

Jeg spurte henne i kveld om hun ville ha pupp.
Først sa hun ja, men så sa hun nei da jeg stilte spm en gang til.

Så venta jeg litt, og så sa jeg at da går vi på badet, og finner senga etterpå.

Da vi gikk mot badet kom hun plutselig på pupp, så da gikk vi innom soverommet. Men det var såvidt hun sugde noen tak, og så var hun ferdig. Melka rakk ikke komme en gang. Så da gikk vi på badet.

Hun brukte riktignok en time på å sovne i kveld, men det tror jeg var temperaturen på rommet sin skyld og ikke puppen. For den spurte hun ikke mer etter.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg spurte henne i kveld om hun ville ha pupp.
Først sa hun ja, men så sa hun nei da jeg stilte spm en gang til.

Så venta jeg litt, og så sa jeg at da går vi på badet, og finner senga etterpå.

Da vi gikk mot badet kom hun plutselig på pupp, så da gikk vi innom soverommet. Men det var såvidt hun sugde noen tak, og så var hun ferdig. Melka rakk ikke komme en gang. Så da gikk vi på badet.

Hun brukte riktignok en time på å sovne i kveld, men det tror jeg var temperaturen på rommet sin skyld og ikke puppen. For den spurte hun ikke mer etter.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

kan nok høres ut som epoken er over ja....

Nå fikk jo ikke jeg ammet spesielt mye. Men kan tenke meg at det sikkert føles både vemodig og rart når det går mot slutten. Men blir vel godt å få kroppen helt for seg selv og:) Flink har du vært! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Back
Topp