Hjelp meg i å velge! (Farge/mønster på babynest)

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Jeg har i mangen dager/uker hatt problem med å bestemme meg mellom to forskjellige nest. Det rosa med stjerner på hadde passet så bra i sengen siden jeg har sengehimmel og kan i samme mønster, mens det med blomster og gammelrosa var jo heeelt nydelig!

1622270_10153797342550389_66310463_n.jpg


2zgrz9s.jpg
 
Er ikke i tvil, den første! Nyydelig å tidløst :)
 
Begge var nydelige men likte den første best :-D
 
Jeg stemmer for det med stjerner!
 
Tror jeg ville valgt den første hvis jeg var deg :)
 
Siden jeg er perfeksjonist til fingerspissene, ville jeg gått for det nestet som står i stil med resten av interiøret på rommet , og ville derfor valgt det med stjerner.:schocked028:schocked028:schocked028

Men jeg må innrømme at den andre var utrolig delikat også : ) :gen014

Lager du selv ?
 
Siden jeg er perfeksjonist til fingerspissene, ville jeg gått for det nestet som står i stil med resten av interiøret på rommet , og ville derfor valgt det med stjerner.:schocked028:schocked028:schocked028

Men jeg må innrømme at den andre var utrolig delikat også : ) :gen014

Lager du selv ?

Jeg valgte det med stjerner :D <3 Nei, er ei på instagram/facebook :)

♧ Sendt fra app'en ♧
 
Kan j spørre om hva hu heter? Har hu egen side på Facebook forresten?

Fruflan på instagram, vet ikke om noe facebook side annet enn hennes private, men er instagram jeg har brukt. Hun har ikke mangen nest igjen
 
Da har hun sendt nestet og jeg fikk mail av hvordan det ser ut, etter hun har sydd det opp. Håper jeg ikke angrer nå da :eek: :p

20140211_113813.jpg 20140211_113832.jpg
 
Utrolig fine begge to, men jeg er litt vintage freak og DIGGA det med rosemønster!!! :love7 Mon tro hvor hun har fått tak i dét.
 
Back
Topp